کد خبر : 1984238 | 12 آذر 1402 ساعت 13:01 | 5.3K بازدید | 4 دیدگاه

برای اداره فدراسیون برنامه‌های متعددی دارم

اولین واکنش رضازاده به ورود به گود انتخابات

حسین رضازاده می‌گوید برای خدمت به جامعه ورزش جانبازان و توان‌یابان در انتخابات ثبت‌نام کرده است.

اولین واکنش رضازاده به ورود به گود انتخابات

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی، حسین رضازاده قوی‌ترین مرد سال‌های نه‌چندان دور ورزش و وزنه‌برداری ایران و دارنده 2 نشان طلای بازی‌های المپیک 2000 و 2004 سیدنی و آتن که سابقه و رزومه مدیریتی در فدراسیون وزنه‌برداری و شورای شهر پایتخت را داشته، در حالی‌که مدت زمان زیادی به عنوان رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری جانبازان و توان‌یابان فعالیت می‌کرد، حالا برای تصدی پست ریاست فدراسیون مهم و کلیدی در مجموعه ورزش کشور ثبت‌نام کرد. 

ورود قوی‌ترین مرد پیشین وزنه‌برداری جهان در دسته فوق‌سنگین به انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولین با واکنش‌های متفاوتی همراه بوده، اما خودش هم در این رابطه صحبت‌هایی را بر زبان آورده است.

حسین رضازاده در این خصوص می‌گوید: «ببینید، من این را بارها گفتم که عاشق نوکری و خدمت به ورزش جانبازان و توان‌یابان سرافراز کشورمان هستم. این را در عمل هم ثابت کردم و شما خودتان شاهدید که تمام سعی و تلاشم در مدت زمانی که مسئولیت انجمن پاراوزنه‌برداری را برعهده دارم این بوده که هر آنچه در توان دارم برای رونق گرفتن و رشد این رشته ورزشی پرافتخار بگذارم. بدون شک برای رفاه و بی‌دغدغه کردن قهرمانان و ورزشکاران شایسته و سربلند این مجموعه هر چه قدم مثبت و کارآمد برداریم کم است. به همین دلیل من با رخصت گرفتن از بزرگان و قهرمانان نامی جانباز و توان‌یاب برای حضور در انتخابات فدراسیون کاندیدا شدم.»

رضازاده که در دوره مدیریت و ریاست او در فدراسیون وزنه‌برداری از نظر مدالی کارنامه خوبی را به نام خود ثبت کرده، در خصوص برنامه‌هایی که برای حضور پدر این انتخابات در دستور کار دارد، تأکید می‌کند: «حقیقتاً من از دوره قهرمانی و ورزشی‌ام تا به امروز در هر رویداد و آوردگاهی حاضر شدم اول و آخر توکلم به خدا و توسلم به ائمه معصومین(ع) بوده است. اینجا هم دقیقاً شرایط همینطور است. اما مطمئن باشید برای ریاست فدراسیون جانبازان و توان‌یابان برنامه‌های عملیاتی متعددی دارم که به وقتش حتماً آن‌ها را در اختیار رسانه‌ها و اهالی این مجموعه قرار می‌دهم تا بدانند که اگر برای این مسئولیت ورود کردم، قصدم خدمت به قهرمانان و خانواده ورزش جانبازان و توان‌یابان است. در نهایت هم معتقدم هر چه خداوند بخواهد همان برای ما رقم می‌خورد و سند زده می‌شود. ورزش جانبازان و توان‌یابان ایران در دنیا سرآمد و پرافتخار است. بنابراین باید با حفظ منابع غنی موجود در این مجموعه، به دنبال بالا بردن ظرفیت قهرمانی و افتخارآفرینی‌های بیشتر و بیشتر ستاره‌های توانمند و کم‌توقع رشته‌های مختلف ورزشی در این فدراسیون افتخارآفرین باشیم.»

ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون جانبازان و کم توان‌یابان از روز ۳۰ آبان آغاز شده و تا روز دوشنبه ۱۳ آذر همچنان ادامه دارد. به جز حسین رضازاده، هادی رضایی مسئول انجمن و سرمربی کهنه‌کار والیبال نشسته کشورمان برای تصدی پست ریاست فدراسیون جانبازان و توان‌یابان ثبت‌نام کرده و در صورت تأیید صلاحیت قطعی برای حضور در مجمع انتخاباتی این فدراسیون با رضازاده برای کسب کرسی ریاست رقابت دارند.

دیدگاه‌ها