کد خبر : 1984288 | 12 آذر 1402 ساعت 16:14 | 5.1K بازدید | 3 دیدگاه

در این گروه هیچ خبر خاصی نخواهد بود؛

نگاهی جامع به گروه E یورو 2024

در پنجمین گروه جام ملت‌ها اگر چه تکلیف تیم چهارم مشخص نیست اما قطعا بلژیک در جدال با اسلواکی و رومانی مشکلی نخواهد داشت.

نگاهی جامع به گروه E یورو 2024

به گزارش "ورزش سه"، در قرعه‌کشی یورو 2024 قطعا بلژیک و شیاطین سرخ اگر رقبای خود را دست کم نگیرند، خیال راحتی برای صعود از گروه E داشته باشند. در گروهی که بلژیک با اسلواکی و رومانی هم‌گروه شده و باید منتظر بماند تا ببیند از میان رژیم اشغالگر، اوکراین، بوسنی و ایسلند کدام تیم به عنوان آخرین نماینده این گروه حاضر می‌شود ولی باز هم بعید است در این بین یاران دیبروینه و لوکاکو متضرر شوند.

بلژیک-اسلواکی
بلژیک با این تیم تنها سه دیدار داشته که هر سه دوستانه بوده اما تا پیش از 2013، شکست دادن این تیم را بلد نبوده است. رویارویی اشکرینیار و لوکاکو دو بازیکنی که به اینتر میلان هم خیانت کرده‌اند قطعا از حساسیت‌های بازی خواهد بود تا ببینیم بیگ روم چگونه از هم‌بازی سابق خود در نراتزوری گذر خواهد کرد.

بلژیک-رومانی
عجیب است که این دیدار هم شرایطی مشابه با دیگر تقابل‌های این گروه دارد. در 12 بازی، هر دو تیم 5 برد را تجربه کرده‌اند و 2 تساوی داشته‌اند و پس از سال 2012 هیچ تقابلی باهم نداشته‌اند.

1888449

رومانی-اسلواکی
شاید بتوان گفت یکی از کم اهمیت‌ترین بازی‌های این یورو خواهد بود اما اسلواکی در طی 11 جدال یک برد داشته که آن هم نخستین بازی دو تیم در سال 1942 بوده و حالا باید دید آیا این مسابقه با یک تغییر همراه باشد یا خیر.

برنده پلی آف
با توجه به روند خوب پیشرفت اوکراین پس از جنگ با روسیه، احتمال صعود این تیم نسبت به چهار تیم دیگر بیشتر خواهد بود. اوکراین در مقدماتی یورو بدشانس بود که در گروه ایتالیا و انگلیس حضور داشت وگرنه صعودی راحت را تجربه می‌کرد. آن‌ها سابقه دیدار با دیگر تیم‌های این گروه را ندارند ولی قطعا حضور اوکراین می‌تواند مقداری به جذابیت این گروه بیفزاید.

دیدگاه‌ها