کد خبر : 1984393 | 12 آذر 1402 ساعت 22:26 | 11.7K بازدید | 39 دیدگاه

آنها زندگی خود را وقف ما می‌کنند؛

حسین کلانی: هر چه دارم از مردم ایران است

حسین کلانی پس از مراسمی که برای تجلیل از او برگزار شد، گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.

حسین کلانی: هر چه دارم از مردم ایران است

به گزارش "ورزش سه"، حسین کلانی پس از پایان این مراسم اظهار داشت: امشب یک شب فراموش‌نشدنی برای من بود. به قدری من را مورد محبت قرار دادند که شرمندگی آن تا آخر عمر برای من می‌ماند و به هیچ شکل هم نمی‌توانم جبران کنم. من در سنی هستم که نمی‌توانم قطره‌ای از این دریای محبت را جبران کنم. برای خودشان و خانواده‌هایشان آرزوی سلامتی دارم و برای شما هم آرزوی موفقیت دارم که همگی رابطه‌ها و واسطه‌های خوبی باشید.

او درباره حس و حال و بغض‌هایش در این مراسم توضیح داد: تنها محدود به من نیست و همه این احساس را می‌کنند. شما وقتی مشکلات و مسائل را می‌بینید و با آن برخورد می‌کنید، مسلما قلب‌تان می‌شکند و دل‌تان به درد می‌آید. وقتی آدم نمی‌تواند کاری کند، دلش به درد می‌آید. من ۵۰ تومان به یک نفر بدهم، بقیه چه می‌شوند؟ به هر حال یک روز باید درست شود و ان‌شاءالله درست می‌شود.

کلانی سپس به تمجید از هواداران پرسپولیس پرداخت و گفت: من و همه ورزشکاران هر چه داشتیم، از طرفداران داشتیم. چه زمانی که موفق می‌شدیم، چه زمانی که شکست می‌خوردیم و چه زمانی که مشکل داشتیم، در کنارمان بودند. ما هر چه داریم، از این مردم داریم. طرفداران کسانی هستند که متاسفانه زندگی‌ خودشان را وقف ما می‌کنند و در شب‌های سرد و گرم می‌آیند برای فردا پشت در استادیوم می‌نشینند.

او در پایان تاکید کرد: ما چهار تا شوت و سر و پا می‌زدیم و کار مهمی انجام نمی‌دادیم که بخواهیم برای مردم ناز هم بکنیم. اینها مردم هستند که به گردن ما حق دارند و همه چیز به ما داده‌اند؛ افتخار، اعتبار و استقامت را مردم به ما دادند. طرفداران ما از زمانی که در شاهین بودیم تا همین الان همه ما را حمایت کردند. باز هم از آنها تشکر می‌کنم و مدیون‌شان هستیم اما متاسفم که کاری از دست‌مان برای آنها برنمی‌آید.

دیدگاه‌ها