کد خبر : 1984406 | 12 آذر 1402 ساعت 23:20 | 16.7K بازدید | 2 دیدگاه

کولوسفسکی:

تا الان پوستکوگلو را به این اندازه عصبی ندیده بودم!

دژان کولوسفسکی پس از پایان بازی منچستر سیتی-تاتنهام با نتیجه ۳-۳ و فرار تیمش از شکست، فاش کرد که انج پوستکوگلو در بین دو نیمه به شدت از بازیکنانش عصبانی بوده است.

تا الان پوستکوگلو را به این اندازه عصبی ندیده بودم!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس منچستر سیتی و تاتنهام از هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۳-۳ به پایان رسید. در حالی که تاتنهام موفق شده بود در دقیقه ۶ از سیتی پیش بیفتد، اما این شاگردان پپ گواردیولا بودند که موفق شدند با به ثمر رساندن دو گل، در نیمه اول پیروز شوند.

تاتنهام در نیمه دوم توانست بازی را مساوی کند و پس از خوردن گل سوم هم دژان کولوسفسکی، وینگر سوئدی این تیم، با زدن گلی زیبا، بازی را به تساوی کشاند. در نهایت اتفاق دیگری رخ نداد و تاتنهام با یک بازی جسورانه موفق شد یک امتیاز باارزش در اتحاد به دست بیاورد.

1962037

دژان کولوسفسکی که تاتنهام را از شکست نجات داده بود، پس از پایان بازی در گفت‌وگو با رسانه‌ها از حال و هوای رختکن تیم در بین دو نیمه صحبت کرد.

او گفت: «انج در بین دو نیمه به شدت از دست عصبانی بود. تا الان او را به این اندازه خشمگین ندیده بودم. او به ما گفت بچه‌ها بیایید فقط فوتبال بازی کنید و به این خاطر در نیمه دوم بسیار باورنکردنی بودیم.»

دیدگاه‌ها