کد خبر : 1984471 | 13 آذر 1402 ساعت 10:23 | 11.1K بازدید | 13 دیدگاه

هشدار جدی به ناگلزمان: با این شانس باید اول شوی!

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است که تیم ملی این کشور باید صدرنشین گروهش در یورو 2024 شود.

هشدار جدی به ناگلزمان: با این شانس باید اول شوی!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های 2024 روز شنبه در شهر هامبورگ برگزار شد و تمامی تیم‌های حاضر در این مسابقات با حریفان‌شان آشنا شدند. 

آلمان به عنوان میزبان این رقابت‌ها در گروه A جای گرفته و با سه تیم مجارستان، اسکاتلند و سوئیس هم‌گروه شد تا قرعه نسبتا خوب و آسانی را برای صعود به مرحله یک هشتم یورو در پیش داشته باشد و این موضوعی است که ماتئوس هم به آن اشاره کرده است. 

این ستاره سابق تیم ملی آلمان در گفت‌وگو با بیلد اظهار داشت: «ما نیازی به این که زیاد در این‌باره صحبت کنیم نداریم. آلمان یک‌بار دیگر هم خوش شانس بود! حالا مدعی اصلی در این گروه هستیم و بدون شک آلمان باید به عنوان تیم صدرنشین صعود کند. 

1961542

در جام ملت‌های قبلی خیلی خوش شانس بودیم که توانستیم در بازی آخر برابر مجارستان با تساوی 2-2 به مرحله یک هشتم صعود کنیم. در دو دیداری که در لیگ ملت‌های اروپا انجام دادیم هم نتوانستیم پیروز شویم. تیم مجارستان در طول سه یا چهار سال گذشته به صورت مداوم در حال پیشرفت بوده و این از درخشش دومینیک سوبوسلای به خوبی مشخص است. من فکر می‌کنم آن‌ها قدرتمندترین حریف ما هستند. 

سوئیس هم بسیار با منظم و با استفاده از سبک بازی سنتی به میدان می‌رود و مطمئنا بازی سختی برابر آن‌ها در پیش خواهیم داشت. با این حال، این بازی مانع بزرگی برای آلمان نخواهد بود. من انتظار دارم که مجارستان یا سوئیس پس از آلمان دوم شوند.»

دیدگاه‌ها