کد خبر : 1984542 | 13 آذر 1402 ساعت 15:13 | 34.3K بازدید | 15 دیدگاه

‌بی‌اعتنایی به ستاره جنجالی: بهت فکر هم نمی‌کنیم!

بازیکنان و رختکن اتلتیکومادرید نمی‌خواهند بیشتر از آنچه در رسانه‌ها به آن پرداخته شده، به ژوائو فلیکس فکر کنند.

‌بی‌اعتنایی به ستاره جنجالی: بهت فکر هم نمی‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید روز یکشنبه در یک بازی حساس به مصاف بارسلونا رفت که پیش و پس از آن همه چیز حول محور ستاره سابق آن‌ها می‌چرخید.

اگرچه این بازی را گل ژوائو فلیکس به سود بارسلونا تمام شد اما پس از اینکه آنتوان گریزمان گفته بود همه چیز در فوتبال به نظم مربوط است، فلیکس و حواشی مربوط به او یک‌باره بی‌اهمیت شد.

در رختکن اتلتیکومادرید آن‌ها می‌دانند که بازیکن پرتغالی پس از تابستان گذشته و پس از قطعی شدن خروجش، دیگر نمی‌خواست در این تیم بماند. آن‌ها همچنین نگرانی خود از اینکه فلیکس چه واکنشی خواهد داشت را از بین برده بودند.

حالا پس از گلی که در آخرین رویارویی اتلتیکومادرید و بارسلونا به ثمر رسید، این حس دیگر به یک بی تفاوتی کامل تبدیل شده است. از یک طرف، مارکوس یورنته پس از بازی وقتی با سوالی درباره شادی گل فلیکس مواجه شد، خیلی واضح پاسخ داد.

1962306

او گفت: "من آن شادی را ندیدم و در واقع این موضوع اذیتم نمی‌کند، اهمیتی نمی‌دهم، همه مسئول رفتار خود هستند و ما آنقدر بزرگ هستیم که بدانیم چه می‌کنیم. برایم مهم نیست ژوائو چگونه بعد از گل‌ها شادی خود را بروز می‌دهد."

از سوی دیگر، بخش دیگری از بازیکنان در رختکن از رفتار فلیکس که هنوز با اتلتیکو قرارداد دارد، گیج شده‌اند. اینکه او نشان داده علاقه‌ای به اتلتیکو ندارد ولی پس از پایان قراردادش باید به این تیم برگردد، واکنش‌های متفاوتی در تیم به دنبال داشته است.

سیمئونه گفت: "من در مورد رقبا و بازیکنان حریف صحبت نمی‌کنم، نیمه دوم عملکرد تیم عالی بود."

سرمربی آرژانتینی می‌داند که شاگرد سابقش کیفیت زیادی دارد، اما هنوز به آن ثباتی که در دنیای فوتبال برای تبدیل شدن به یک بازیکن متفاوت نیاز است، دست نیافته است.

این بازی در نهایت با همه اتفاقات با برخورد سرد فلیکس و چند نفر از هم‌بازیانش که از جولای آینده با آن‌ها دوباره باید هم تیمی‌ شوند، در ورزشگاه مونتوجویک به پایان رسید.

اگر بارسلونا مبلغ 70 میلیون یورویی را که اتلتیکو برای بازیکنش می‌خواهد پرداخت نکند، به نظر می‌رسد استعداد پرتغالی پس از بازگشت به متروپولیتانو دچار مشکل شود.

دیدگاه‌ها