کد خبر : 1984582 | 13 آذر 1402 ساعت 18:15 | 33.9K بازدید | 58 دیدگاه

علاقه زیادی به بازی در استادیوم پرتماشاگر داریم

گالتیه: می‌جنگیم و به بازی پرسپولیس احترام می‌گذاریم

کریستوفر گالتیه می‌گوید از بازیکنانش خواسته به این بازی احترام بگذارند و مقابل هواداران پرسپولیس خوب بازی کنند.

گالتیه: می‌جنگیم و به بازی پرسپولیس احترام می‌گذاریم

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفر گالتیه، سرمربی الدحیل قطر در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس شرکت کرد. او که به زبان فرانسوی صحبت می‌کرد به دلیل نبود مترجم انگلیسی از موسی بازیکن خود با خنده خواست صحبت‌های او را ترجمه کند.

او در ابتدا گفت: می‌دانیم بازی مهمی برای پرسپوليس است. اگر بتوانند پیروز شوند به مرحله بعدی صعود می‌کنند. برای ما هم امتحان بزرگی است مخصوصا برای بازیکنان جوان ما. هواداران زیادی منتظر بازی و برد پرسپوليس هستند. اما من از بازیکنانم میخواهم بحنگند و به این بازی احترام بگذارند. باید در رقابت‌های آسیایی بهترین خودتان را به اجرا بگذارید.

1950484

*آیا بازیکنان شما آماده این بازی و تقابل با هواداران هستند؟
امیدوارم. با توجه به جوانی بازیکنان ما می‌توانند فشار بیاورند. مخصوصا موسی به عنوان کاپیتان ما علاقه زیادی به بازی در استادیوم با هواداران زیاد، دارد. همه بازیکنان ما دوست دارند در این بازی مقابل هواداران زیاد بهترین نمایش خود داشته باشند.

*نظرتان درباره فوتبال ایران و شرایط آن چیست؟
لیگ ایران را کم می‌شناسم. تیم ملی ایران تیم خوبی است. پرسپوليس را تماشا کردم. نظم و سازماندهی خوبی دارد و بازیکنان تکنیکی آن خوب هستند. اما با لیگ فرانسه سخت می‌توان مقایسه کرد. هواداران ایرانی عاشق فوتبال هستند.

دیدگاه‌ها