کد خبر : 1984614 | 13 آذر 1402 ساعت 21:12 | 19.9K بازدید | 9 دیدگاه

كريس ساتن:

بازیکنان یونایتد مارصفت هستند!

کریس ساتن، بازیکن سابق ناتینگهام فارست، می‌گوید عمده مشکل منچستریونایتد به خاطر بی کفایتی بازیکنانش است.

بازیکنان یونایتد مارصفت هستند!

به گزارش "ورزش سه"، شکست شنبه شب یونایتد مقابل نیوکاسل، ششمین شکست آنها در این فصل لیگ برتر بود و تیم اریک تن هاخ را به رده هفتم تنزل داد. یونایتد در حال حاضر از جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا هم حذف شده است. در سنت جیمزز پارک، عملکرد ضعیف آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد، بیشتر از بازیکنان دیگر به چشم آمد.

کریس ساتن، ستاره سابق ناتینگهام فارست و مجری پادکست دیلی اسپورت، به شدت بازیکنان یونایتد را مورد انتقاد قرار داد: "مشکل یونایتد بسیار بزرگتر از اریک تن هاخ است. بازیکنان این تیم مارصفت هستند! بازیکنانشان نمی‌دوند. برونو فرناندز و آنتونی مارسیال نمی‌دوند. مارکوس رشفورد خودش را در موقعیت قرار نمی‌دهد. آنها بازیکنان با استعدادی هستند پس چرا؟ برونو فرناندز، اصلا معلوم نیست در چه پستی بازی می‌کند و با این حال کاپیتان است. اگر روی کین، استیو بروس یا برایان رابسون کاپیتان بودند، آیا آنها اجازه می‌دادند که در زمین چنین اتفاقاتی بیفتد؟ این سرمربی است که بار تیم را بر دوش می‌کشد اما وقتی بازیکنان همه تلاششان را نمی‌کنند می‌تواند کاری انجام دهد؟

1962414

من می‌توانم بازیکنان نیوکاسل را قبل از آن بازی در رختکن تصور کنم. تصور می‌کنم آنها پر انگیزه و آماده انفجار هستند. من چنین احساسی را درباره رختکن ادی هاو دارم و در طرف دیگر رختکن منچستریونایتد را داریم که پر از دختر بچه لوس است."

1962415

بازی بعدی یونایتد مقابل چلسی در اولدترافورد خواهد بود. هواداران یونایتد دیگر صبرشان لبریز شده و در صورت دیدن یک بازی ضعیف از تیمشان قطعا آماده انتقادات تند از این تیم خواهند بود.

دیدگاه‌ها