کد خبر : 1984616 | 13 آذر 1402 ساعت 21:14 | 20.3K بازدید | 3 دیدگاه

پپ باز هم باید این داور را تحمل کند

دشمن مورینیو 90 دقیقه دیگر روی اعصاب گواردیولا!

آنتونی تیلور این هفته بار دیگر به عنوان داور چهارم دیدار آتی منچسترسیتی مقابل استون ویلا در لیگ برتر انتخاب شده است.

دشمن مورینیو 90 دقیقه دیگر روی اعصاب گواردیولا!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در حساس‌ترین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در یک بازی زیبا و جنجالی به تساوی 3-3 رسیدند. در یک صحنه، در اواخر بازی بعد از خطای بازیکن تاتنهام روی حریف، برناردو سیلوا می‌رفت که با دروازه‌بان تاتنهام تک به تک شود اما سایمون هوپر، داور زمین، به جای اعلام آوانتاژ، بعد از یک مکث طولانی، خطای قبلی را اعلام کرد. بازیکنان سیتی به دلیل آنچه جلوگیری از یک موقعیت جدی برای خود می‌دانستند، شدیدا به داور اعتراض کردند. پپ گواردیولا علاوه بر هوپر، با آنتونی تیلور، داور چهارم این دیدار هم بارها وارد بحث و درگیری لفظی شد.

1962420

گواردیولا در جریان مصاحبه پس از بازی، از دست داور شدیدا عصبانی بود و در پاسخ به این سوال که آیا توضیحی درباره این تصمیم بحث برانگیز از سمت تیم داوری به او داده شده است یا خیر، با کنایه گفت: "نه، فرمانده آنتونی تیلور همه چیز را در زمینه داوری می‌داند و چیزی به من نگفت."

با وجود این زمینه ناخوشایند از بازی مقابل تاتنهام، تیلور و گواردیولا ناچار هستند که خیلی زود دوباره در روز چهارشنبه در زمین مسابقه یکدیگر را ببینند. جان بروکس قرار است داور اول در ویلا پارک باشد، در حالی که پل تیرنی و اسکات لجر به عنوان سرداور VAR و کمک VAR حضور خواهند یافت و تیلور داور چهارم خواهد بود.

1962421

تیلور در اوایل ماه نوامبر بعد از اینکه یک پنالتی بحث برانگیز را برای نیوکسل در جریان تساوی 2-2 این تیم مقابل ولووز اعلام کرد، برای قضاوت به چمپیونشیپ تنزل رده پیدا کرد، اتفاقی که برای اولین بار از سال 2019 برای او رخ داد. هرچند که دوباره برای نظارت بر دیدار مقابل چلسی و سیتی به لیگ برتر فراخوانده شد. تیلور سال گذشته هم داور مسابقه فینال لیگ اروپا در بازی سویا مقابل رم بود و بعد از پایان بازی و شکست رم، ژوزه مورینیو با او در تونل ورزشگاه به خاطر قضاوت بحث برانگیزش وارد درگیری لفظی شد و به خاطر این مسئله با محرومیتی طولانی مدت مواجه شد. سایمون هوپر هم هفته آینده، بازی شفیلد یونایتد مقابل لیورپول را قضاوت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها