کد خبر : 1984622 | 13 آذر 1402 ساعت 21:41 | 49.3K بازدید | 45 دیدگاه

خامس رودریگز:

به پول سیتی و پی‌اس‌جی نه گفتم و به رئال رفتم

خامس رودریگز، ستاره سابق رئال مادرید و تیم ملی کلمبیا، می‌گوید پیشنهادات منچستر سیتی و پی‌اس‌جی را به خاطر رئال مادرید رد کرده است.

به پول سیتی و پی‌اس‌جی نه گفتم و به رئال رفتم

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز، پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۴ با پیراهن کلمبیا، مشتریان زیادی پیدا کرد. چند تیم بزرگ خواهان او بودند و او کار سختی برای انتخاب تیم آینده‌اش داشت.

در نهایت پس از مذاکرات فراوان او همه پیشنهادات را رد کرد و به رئال مادرید پیوست. دوران این بازیکن در مادرید دورانی پر افت و خیز بود و لحظات تلخ و شیرین زیادی داشت.

1962433

در نهایت او پس از افت و خارج شدن از ترکیب اصلی رئال را ترک کرد و دیگر نتوانست به این تیم برگردد اما در جدیدترین گفت‌وگویش اعلام کرد که از انتخاب رئال مادرید پشیمان نیست و به خاطر آنها به پول منچستر سیتی و پی‌اس‌جی نه گفته است.

او گفت: «از رفتن به رئال پشیمان نیستم و دوباره هم اگر به عقب برگردم باز هم به آنجا می‌روم. قبل از پیوستنم به رئال، پاری سن ژرمن و منچستر سیتی پول بیشتری از آنها به من پیشنهاد دادند. در نهایت کسی که مرا متقاعد کرد فلورنتینو پرز بود. او تماس گرفت و گفت «چه می‌خواهی، پول یا افتخار؟» گفتم «افتخار می‌خواهم.» سپس گفت «خب، پس تمام شد.»

دیدگاه‌ها