کد خبر : 1984638 | 13 آذر 1402 ساعت 22:39 | 16.6K بازدید | 3 دیدگاه

حمله داور معروف به مورینیو: او را بیرون بیاندازید!

پائولو کاسارین، داور سابق سری A، پس از اظهارات ژوزه مورینیو، درباره متئو مارسنارو، داور ایتالیایی، به سرمربی رم حمله کرد: «این افراد نباید روی نیمکت تیم‌ها بمانند.»

حمله داور معروف به مورینیو: او را بیرون بیاندازید!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو روز شنبه در آستانه بازی ساسولو و رم از مارسنارو، داور بازی انتقاد کرد و گفت که داور ۳۱ ساله «ثبات روانی لازم برای کار در این سطح» را ندارد.
این اظهارات ممکن است باعث به جریان افتادن تحقیقات و در نهایت محرومیت یا جریمه مالی ژوزه مورینیو شود.

با این حال رم یکشنبه موفق به شکست ۲-۱ ساسولو شد و مارسنارو دنیل بولوکا، هافبک ساسولو را اخراج کرد و یک پنالتی برای رم گرفت. البته به گفته کارشناسان داوری، هر دو تصمیم درست بود.

1960767

مورینیو روز دوشنبه توسط روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مورد انتقاد قرار گرفت و کاسارین، داور سابق نیز به شدت سرمربی پرتغالی انتقاد کرد.

او گفت: «دیروز مارسنارو خوب قضاوت کرد و همانطور که می‌دانیم هم ساسولو ۱۰ نفره شد و هم برای رم یک پنالتی گرفت و با همین‌ دو تصمیم رم پیروز بازی شد.

مربی بزرگی مانند مورینیو نباید قبل از بازی این حرف‌ها را بزند. آزادی بیان، انتقاد کردن و گفتن چیزهای بی‌ارزش، قبل از اینکه اصلا اتفاقی بیفتد، نباید مجاز باشد. این روند باید متوقف شود، اینطوری چیزی درست نمی‌شود. این افراد نباید روی نیمکت تیم‌ها بمانند. یک مربی بزرگ هرگز این کارها را انجام نمی‌دهد.»

دیدگاه‌ها