کد خبر : 1984673 | 14 آذر 1402 ساعت 07:20 | 28.2K بازدید | 11 دیدگاه

مس کرمان فردا مدعی می‌شود؟

این سرمربی در آستانه ثبت رکورد بی‌نظیر است

مس کرمان در هفته پانزدهم لیگ یک می‌تواند با کسب پیروزی مقابل پارس جنوبی به جمع بالانشینان ملحق شود.

این سرمربی در آستانه ثبت رکورد بی‌نظیر است

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته پانزدهم دسته اول فوتبال عصر سه‌شنبه شروع می‌شود و در چارچوب این رقابت‌ها بازی‌های جذابی را شاهد خواهیم بود. در یکی از بازی‌های این هفته که چهارشنبه انجام می‌شود، مس کرمان از پارس جنوبی جم پذیرایی می‌کند، دیداری که نارنجی‌پوشان باسابقه فوتبال ایران می‌توانند با برتری در آن ضمن حفظ روند خوب خود به جمع تیم‌های بالانشین ملحق شوند.

مس کرمان هرچقدر فصل جاری لیگ یک را بد شروع کرد، بعد از تحولات نیمکت عالی کار کرده و امتیازات را به بهترین شکل جمع کرده است. مسی‌ها که تا پایان هفته هفتم لیگ یک تنها 5 امتیاز داشتند و یکی از قعرنشینان بودند، بعد از سپردن هدایت تیم خود به اکبر محمدی از 7 بازی گذشته 14 امتیاز جمع کردند و تا میانه‌های جدول بالا آمدند.

1962553

مس کرمان اکنون با 19 امتیاز به رده دهم رسیده و در پانزدهمین بازی فصل عصر چهارشنبه در خانه از پارس جنوبی جم پذیرایی می‌کند. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که در صورت برد مس، این تیم برای اولین بار در فصل جاری ضمن کسب رتبه‌ای تک رقمی جمع امتیازاتش را به 22 می‌رساند و به جمع بالانشینان جدول ملحق خواهد شد.

اکبر محمدی که با حضورش در مس کرمان تغییرات محسوسی را در ترکیب این تیم ایجاد کرده، حالا امیدوار است در هشتمین بازی هم تیمش عملکرد خوبی داشته باشد. او تیمی را در اختیار دارد که از نظر تعداد بازیکن در مضیقه است و در هفته‌های گذشته از برخی بازیکنان تیم‌های پایه در ترکیب اصلی استفاده کرده؛ با این شرایط اما حضور مس کرمان در جمع مدعیان اتفاق ویژه‌ای است که اعضای این تیم برای آن تلاش خواهند کرد.

دیدگاه‌ها