کد خبر : 1984701 | 14 آذر 1402 ساعت 01:56 | 15.6K بازدید | 8 دیدگاه

نمانیا ماتیچ:

بازیکنان چلسی از یونایتدها منظم‌تر هستند!

نمانیا ماتیچ، ستاره سابق چلسی و منچستر یونایتد، نظم و انضباط بازیکنان چلسی و یونایتد را مقایسه کرد و از کمیته انضباطی داخلی بازیکنان در یونایتد گفت.

بازیکنان چلسی از یونایتدها منظم‌تر هستند!

به گزارش "ورزش سه"، نمانیا ماتیچ ستاره صربستانی سابق لیگ برتر، در سال ۲۰۱۴ از بنفیکا به چلسی پیوست و پس از انجام ۱۲۱ بازی در لباس آبی‌ها، در سال ۲۰۱۷ به منچستر یونایتد رفت و به مدت ۵ سال در آنجا حضور داشت.

او که در بین بازیکنان به بازیکنی بانظم شهرت دارد، در گفتگوی جدیدی که داشته است، انضباط بازیکنان چلسی و یونایتد را مقایسه کرده است.

او در این باره گفت: «در چلسی، بازیکنان حرفه‌ای عمل می‌کردند، وقت‌شناس بودند و هرگز دیر به تمرین نمی‌آمدند، اما در منچستریونایتد تقریبا هر روز این اتفاق می‌افتاد.

از جمله بازیکنانی که همیشه دیر می‌آمدند، پل پوگبا، جیدون سانچو و چند بازیکن دیگر بودند. بقیه ما که همیشه سر وقت بودیم از این وضعیت عصبانی بودیم، بنابراین تصمیم گرفتیم که نوعی کمیته انضباطی داخلی تشکیل دهیم و من به عنوان رئیس آن خدمت کنم.

1962599

من یک ورق کاغذ را روی دیوار رختکن چسباندم که در آنجا اسامی افرادی که دیر به تمرین می‌آمدند را ثبت می‌کردم. در طول یک فصل، ما حدود 85000 یورو جریمه جمع کردیم. ما قصد داشتیم از این پول برای برگزاری یک مهمانی در لندن استفاده کنیم، اما به دلیل شیوع کووید این کار را نکردیم.»

دیدگاه‌ها