کد خبر : 1984707 | 14 آذر 1402 ساعت 09:16 | 17.5K بازدید | 13 دیدگاه

ادعای جالب ستاره بایرن: کیه‌لینی بیچاره‌ام کرد!

هری کین، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید جورجو کیه‌لینی سخت‌ترین مدافعی بوده که برابرش به میدان رفته است.

ادعای جالب ستاره بایرن: کیه‌لینی بیچاره‌ام کرد!

به گزارش "ورزش سه"، کین در طول دوران فوتبال مقابل بسیاری از بازیکنان و مدافعان بزرگ دنیای فوتبال بازی کرده و از سد تعداد زیادی از آن‌ها هم عبور کرده است. 

او در طول 10 سال گذشته توانسته نامش را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان و گلزنان فوتبال اروپا در سطح باشگاهی و ملی مطرح کند و مدافعان زیادی نیستند که در مقابله با او موفق عمل کرده باشند اما به نظر می‌رسد که دو نفر از آن‌ها بیشتر از همه این بازیکن را آزار داده‌اند. 

1932158

کین در گفت‌وگو با ESPN در این‌باره اظهار داشت: «دشوارترین مدافعی که تا به حال در برابرش به میدان رفته‌ام؟ بله، من در سال‌های اولیه فوتبالم روبه‌روی جان‌تری قرار گرفتم و فکر می‌کنم او یکی از سخت‌ترین مدافعان بود و بی‌دلیل نیست که یکی از بهترین‌ها در پست خودش در دنیای فوتبال به حساب می‌آید چون واقعا باهوش است. 

پس از آن هم کیه‌لینی بود که بارها در دیدار برابر تیم ملی ایتالیا و یوونتوس مقابل او بازی کردم. بازی کردن برابر او واقعا دشوار است. بار دیگر باید بگویم که او هم خیلی باهوش است. به خوبی از بدنش استفاده می‌کند. قوی است. در هوا عالی عمل می‎‌کند. بنابراین، من احتمالا این دو نفر را انتخاب می‌کنم.»

دیدگاه‌ها