کد خبر : 1984722 | 14 آذر 1402 ساعت 10:45 | 33.4K بازدید | 25 دیدگاه

تمجید اسطوره آرژانتینی از ستاره رئال: مثل او نیست!

مارچلو بیلسا، مربی بزرگ آرژانتینی، می‌گوید بازیکنی مانند لوکا مودریچ به سختی در زمین پیدا می‌شود.

تمجید اسطوره آرژانتینی از ستاره رئال: مثل او نیست!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش مودریچ در زمین و در ترکیب رئال مادرید و تیم ملی کرواسی باعث شده که بسیاری او را یکی از اسطوره‌های بزرگ دنیای فوتبال و خصوصا در بین هافبک‌ها بدانند. 

این ستاره کروات در طول دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم برای کسب قهرمانی‌های متفاوت و خصوصا پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در چند سال اخیر و رکوردشکنی‌های قابل توجه در این زمینه تبدیل شد. 

او همچنین به تیم ملی کشورش کمک کرد که در دو جام جهانی 2018 روسیه و 2022 قطر در جمع چهار تیم نهایی حضور داشته باشند و یک مدال نقره و یک مدال برنز را به ویترین افتخاراتش اضافه کرد. 

1955881

بیلسا که بسیاری او را یکی از بزرگترین مربیان حال حاضر دنیای فوتبال می‌دانند و سبک خاص بازی او توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرده، حالا از عملکرد درخشان این بازیکن تمجید کرده است. 

این مربی آرژانتینی در این‌باره گفت: «سخت‌‌ترین بازیکنی که می‌توان در فوتبال پیدا کرد، یک بازیکن شماره هشت است. من این شماره را «شماره مودریچ» نام‌گذاری کردم، بازیکنی که مثل یک شماره شش دفاع و مثل یک شماره 10 حمله می‌کند.

این ستاره رئال مادرید این توانایی را دارد که به خوبی در دفاع حضور پیدا کند و همچنان از مهارت حمله کردن هم برخوردار است. او به خوبی فوتبال را در هر دو سمت درک و مدیریت می‎‌کند.»

دیدگاه‌ها