کد خبر : 1984739 | 14 آذر 1402 ساعت 12:05 | 25.9K بازدید | 18 دیدگاه

جراحی یا فیزیوتراپی؟

تراشتگن بر سر یک دوراهی بزرگ در بارسلونا

هرچند دیروز اعلام شد به احتمال فراوان مارک آندره تراشتگن زیر تیغ جراحی خواهد رفت ولی او خودش عجله‌ای ندارد و شاید در نهایت فیزیوتراپی را ترجیح بدهد.

تراشتگن بر سر یک دوراهی بزرگ در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که مارک آندره تراشتگن باید به جراحی تن دهد اما خود او فعلا ترجیح می‌دهد بیشتر صبر کند و عجله‌ای نداشته باشد.

1962657

مشکل از ناحیه کمر نزدیک به سه هفته است که گلر آلمانی را آزار می‌دهد و باعث شد او اردوی تیم ملی کشورش را ترک کند و دو بازی اخیر بارسا برابر پورتو و اتلتیکو را نیز از دست بدهد. همه چیز حکایت از این دارد که او برابر خیرونا نیز نمی‌تواند به میدان برود. از بخت خوب بارسا، اینیاکی پنیا توانسته به خوبی جای تراشتگن را پر کند ولی بارسا در هر صورت به تراشتگن برای چالش‌های مهم پیش‌رو نیاز مبرم دارد.

1962658

تصمیم بر این شده تا با جراحی برای همیشه به این درد مزمن پایان داده شود. پزشکان بارسا جراحی را بهترین چاره می‌دانند ولی این به معنای دوری شاید طولانی‌مدت تراشتگن باشد. به همین دلیل او ابتدا قصد دارد نظر چند متخصص دیگر را نیز جویا شود و سپس تصمیم نهایی را اعلام کند. 

تراشتگن بر سر یک دوراهی بزرگ گیر کرده و باید دید در روزهای پیش‌رو فیزیوتراپی را انتخاب می‌کند یا زیر تیغ جراحان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها