کد خبر : 1984754 | 14 آذر 1402 ساعت 12:47 | 33K بازدید | 8 دیدگاه

شهرت دردسرساز رونالدو: کار با او سخت است!

بپه ماروتا، مدیر سابق اینتر، می‌گوید کار با کریستانو رونالدو برای هر مدیری چالش برانگیز است.

شهرت دردسرساز رونالدو: کار با او سخت است!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2018 رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد تا تجربه بازی در لیگ ایتالیا را به دست آورد. 

او یکی از آخرین خریدهای بزرگ این باشگاه در دوران ماروتا بود و موفق شد 101 گل در 134 بازی با پیراهن این تیم به ثمر برساند و دو قهرمانی در سری آ ایتالیا و یک قهرمانی در کوپا ایتالیا را در طول دوران حضورش در تورین به ویترین افتخاراتش اضافه کند. 

ماروتا در گفت‌وگو با Cronache di Spogliatoio درباره همکاری با این ستاره پرتغالی اظهار داشت: «او بازیکن بسیار خوبی بود و بالاتر از همه باید به این نکته اشاره کنم که او قهرمان بسیار بزرگی است و این چیزی است که در برخورد با او مشخص است. 

1608631

قهرمان کسی است که بتواند باورهایی که دارد را به هم تیمی‌هایش هم القا کند. او تا حدی نقش رهبر تیم را ایفا می‌کرد. بدون شک معروف‌ترین بازیکن یوونتوس بود و باعث می‌شد که دیگران هم به سمت بازی جذب شوند. بنابراین کار با او سخت و چالش برانگیز بود اما هرگز کاری نکرد که من عصبانی شوم.»

رونالدو پس از سه سال حضور در یوونتوس تصمیم به ترک این باشگاه و بار دیگر در تابستان 2021 به منچستریونایتد برگشت اما این بازگشت دوام چندانی نداشت و او در نهایت در نوامبر 2022 از این باشگاه هم جدا و در پنجره زمستانی راهی النصر شد.

دیدگاه‌ها