کد خبر : 1984839 | 14 آذر 1402 ساعت 19:50 | 24.8K بازدید | 6 دیدگاه

سیدعباسی: بازیکنان 25 درصد گرفتند، خودم نه

دلخوری سرمربی استقلالی: به برخی چیزها شک دارم!

سرمربی دریای بابل نسبت به مشکلات مالی و سخت‌افزاری تیمش گلایه‌مند است و می‌گوید شک دارد که مسئولان بتوانند بازیکن جذب کنند.

دلخوری سرمربی استقلالی: به برخی چیزها شک دارم!

به گزارش "ورزش سه"، داوود سیدعباسی بعد از تساوی تیمش مقابل شهرراز شیراز در جمع خبرنگاران گفت: نتیجه خوبی نبود، تساوی به درد ما نمی‌خورد؛ شهر راز تیم خوبی است و بازی امروز هم روی دروازه‌ها بود. می‌توانست بازی گل هم داشته باشد. چند موقعیت خوب داشتیم که گل نزدیم. در ضربات آخر دقت نداشتیم، در مجموع خیلی راضی نیستم اما خیلی هم بد نبودیم. با توجه به جایگاهمان البته استرس همراه بازیکنان است. ما سعی کردیم استرس را از بچه‌ها دور کنیم اما مواقعی نمی‌شود.

او ادامه داد: می‌خواستیم خط دفاعی شهرراز را پرس کنیم اما خوب نبودیم. تعویض‌هایمان هم کمک چندانی نکرد. می‌توانستیم روی ریباندها بهتر باشیم و در یک صحنه هم اگر مکارتر و زرنگ‌تر بودیم، می‌توانستیم پنالتی بگیریم. بحث تجربه است، خیلی از بازیکنان ما جوان هستند و اولین سال است در لیگ یک حضور دارند.

1880370

سرمربی دریا درباره مشکلات سخت افزاری تیمش تاکید کرد: تیم خیلی مشکل دارد؛ در همه زمینه‌ها مشکل داریم. از لحاظ لجستیکی و ساپورت شدن و مسافرت و امکانات و ... مشکلاتی داریم. بازیکنان مبالغی را تا حدی گرفتند و من در جریان قراردادها نیستم. مسائل دیگر را می‌گویم.

سیدعباسی همچنین گفت: بعد از دو هفته که از حضور ما گذشت و بردیم، یک هفته اعتصاب داشتیم. قبل از ماهشهر یک جلسه هم تمرین نکردیم. از آنجا روند مشکلات شروع شد. از آن لحظه استپ کردیم و هرچه سعی می‌کنیم به روند خوب دو هفته اول نمی‌رسیم. اعتصاب بازیکنان روند تیم ما را تغییر داد و با وجود چند بازی خوب اما تاثیرگذار بود. بعد از آن بود که باشگاه تا 25 درصد پول بچه‌ها را دادند. البته خودم هنوز پولم را کامل نگرفتم. فقط مشکل پول نیست، از نظر بازیکن و بالانس تیم مشکل داریم.

او درباره احتمال جذب بازیکن در نیم فصل افزود: اگر قرار باشد بازیکن اضافه کنیم، باید بازیکنانی بیاوریم که تغییر ایجاد کنند. بزرگ‌ترین مشکل این تیم این است. اگر بازیکنانی را می‌خواهیم بیاوریم، باید نفراتی باشند که کمک کنند.

سیدعباسی در پایان گفت: ما یکسری چیزها را می‌بینیم که شک می‌کنیم آیا می‌توانند پول تامین کنند و بازیکن جذب کنند؟ باید منطقی نگاه کنیم. یکسری مسائل پایه‌ای را وقتی نمی‌توانیم درست کنیم، برای جذب بازیکن چه می‌شود کرد؟

دیدگاه‌ها