کد خبر : 1984891 | 14 آذر 1402 ساعت 22:37 | 48.3K بازدید | 46 دیدگاه

گاهی شما تیمتان را حمایت می‌کنید اما نمی‌شود

گالتیه: جو استادیوم آزادی را دوست داشتم

سرمربی تیم الدحیل می‌گوید آنها روی پنالتی پرسپولیس خوش‌شانس بودند که توپ تبدیل به گل نشد.

گالتیه: جو استادیوم آزادی را دوست داشتم

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفه گالتیه، سرمربی فرانسوی تیم الدحیل در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس شرکت کرد و در خصوص این بازی صحبت کرد و همچنین به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بولت فولادصحبت‌های اولیه؟
این بازی برای هر دو تیم سخت بود. هر دو تیم موقعیت زیادی داشتند. خوش شانس بودیم که پنالتی پرسپولیس از دست رفت و بعد از آن به گل رسیدیم. ما از این رقابت‌ها حذف شدیم اما باید به تورنمنت احترام می‌گذاشتیم. من به بازیکنان گفتم اعتماد به نفس خود را حفظ کنند و همه توانشان را به کار بگیرند. جو ورزشگاه فوق‌العاده بود. خیلی برای هواداران و بازیکنان پرسپولیس سخت است که نتیجه نگیرند اما بعضی وقت‌ها فوتبال اینطور است، شما از تیمتان حمایت می‌کنید اما نتیجه مطلوب را نمی‌گیرید. ما بازی خوب نشان دادیم و اراده خوبی داشتیم.

1951083

بولت فولادنیمکت‌نشینی اولونگا؟
چون ما حذف شدیم و فرصت خوبی بود به بازیکنان جوان مثل صالح فرصت بدهیم. علاوه بر این ما بازی قبلی را در خانه باختیم و چند مصدوم هم داشتیم و همین موضوع باعث شد ترکیب را تغییر بدهیم.

بولت فولادچرا با این کیفیت حذف شدید؟
این گروه دشوار بود. النصر یک تیم فوق‌العاده با بازیکنان بزرگ زیاد است. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است. ما مسابقات را خوب شروع نکردیم. ما مقابل تیم تاجیکستانی به نتیجه تساوی رسیدیم و در خانه به پرسپولیس باختیم و برابر النصر هم دو بازی نزدیک داشتیم اما به هر حال باختیم. نمی‌دانم اگر من تورنمنت را شروع می‌کردم چه اتفاقی رخ می‌داد. وظیفه ما این است که کیفیت خوبی ارائه دهیم و بازی مقابل پرسپولیس هم برایمان اهمیت داشت. ما به بازی در این جو و این تعداد هواداران عادت نداشتیم اما بازیکنان با لذت زیادی بازی کردند.

بولت فولادحضور ستاره‌ها در فوتبال آسیا؟
همه دیدند در عربستان با حضور بازیکنان حرفه‌ای چه اتفاقی رخ می‌دهد. من فکر می‌کنم بعد از چند سال، سطح فوتبال آسیا خیلی بالاتر خواهد رفت. حضور ستاره‌ها به نفع تیم‌ها، هواداران و حتی مربیان است. اما به هر حال اینجا جایی است که باید با همه تیم‌ها رقابت کنیم.

دیدگاه‌ها