کد خبر : 1984919 | 15 آذر 1402 ساعت 00:25 | 51.3K بازدید | 73 دیدگاه

مهره سفید در روز سیاه پرسپولیس

نمایش درخشان محمد عمری در روز تلخ و سیاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گم شد.

مهره سفید در روز سیاه پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، محمد عمری که هفته گذشته از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و دیدار حساس با النصر را از دست داده بود در دیدار مقابل الدحیل روی نیمکت پرسپولیس نشست تا شاید در موقع لزوم بتواند شرایط را برای سرخ‌ها تغییر بدهد.

عمری در دقیقه ۶۵ جانشین سعید صادقی شد و توانست از بدو ورودش به زمین خطرناک ظاهر شود. او در همان دقایق ابتدایی حضور در زمین روی یک صحنه خطرناک در محوطه جریمه سرنگون شد که پس از چک شدن صحنه، داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت اما این باعث نشد عمری از تلاش برای گرفتن پنالتی ناامید شود.

1962970

او دقایقی بعد با زدن به قلب خط دفاعی الدحیل با تکل مدافع حریف روبرو شد و داور با قاطعیت نقطه پنالتی را نشان داد. این پنالتی نقطه عطف بازی بود که می‌توانست سرنوشت این دیدار را کاملا دگرگون کند و اتفاقات پس از بازی جور دیگری رقم بخورد و بازیکنان به جای شنیدن ناسزا و مواجهه با خشم تند هواداران پرسپولیس با آنها جشن صعود بگیرند.

عمری که تازه از بند مصدومیت رها شده با وجود فرصت کمتری که در زمین داشت عملکرد موثری از خود نشان داد اما این عملکرد نیز باعث نشد پرسپولیس از شکست و باخت فرار کند. این شاید تلخ‌ترین روز حضور عمری در پرسپولیس باشد. او که با قرمزها در ابتدای راه فوتبالش دستاوردهای بزرگی کسب کرده، در پایان بازی صحنه‌هایی فراموش نشدنی را تجربه کرد.

دیدگاه‌ها