کد خبر : 1984948 | 15 آذر 1402 ساعت 08:35 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

نوروزی‌نژاد: امیدوارم هندبال ایران جهانی شود

لژیونر هندبال ایران گفت: حس خوبی نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا دارم و امیدوارم تیم ملی ایران بتواند جهانی شود.

نوروزی‌نژاد: امیدوارم هندبال ایران جهانی شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، پویا نوروزی‌نژاد، لژیونر هندبال ایران درمورد حضورش در لیگ آلمان اظهار داشت: از وضعیت خودم در تیم کوبرگ آلمان بسیار راضی هستم. 3 سال هست که در این تیم بازی می‌کنم و قراردادم را برای 3 سال دیگر تمدید کردم یعنی شش سال در این باشگاه آلمانی حضور خواهم داشت. کوبرگ باشگاهی آینده دار است و برنامه ریزی خوبی برای سال‌های آینده دارد. 

وی افزود: هدف کوبرگ صعود به لیگ یک بوندس لیگاست و در این راستا رئیس و حامیان مالی این باشگاه برنامه‌های زیرساختی بزرگی در دست دارند و قصد دارند ورزشگاه مدرنی را برای این باشگاه احداث کنند.

نوروزی‌نژاد در مورد وضعیت کوبرگ در لیگ هندبال آلمان هم گفت: در حال حاضر جزو تیم‌های وسط جدول هستیم اما با توجه به برنامه‌ریزی خوب مدیران باشگاه امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشیم و خیلی زود این تیم را در رقابت‌های لیگ یک ببینم. 

وی با بیان اینکه حس مثبتی نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین دارم، خاطرنشان کرد: هر چند هر تورنمنتی شرایط خاص خودش را دارد و اصلا نمی‌توان مسابقات را با هم مقایسه کرد و من هم زیاد با مقایسه کردن موافق نیستم اما با توجه به اینکه این مسابقات انتخابی مسابقات جهان است امیدوارم بتوانیم سهمیه جهانی را به دست بیاوریم.

نوروزی‌نژاد ابراز امیدواری کرد تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های بحرین عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد و بتواند سهمیه مسابقات جهانی را برای دومین سال پیاپی به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها