کد خبر : 1984988 | 15 آذر 1402 ساعت 11:43 | 86.5K بازدید | 22 دیدگاه

حمله پپ به ستاره سابق یونایتد: عرضه قهرمانی نداشتی!

اظهارات گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، به هیچ وجه به مذاق پپ گواردیولا خوش نیامده است.

حمله پپ به ستاره سابق یونایتد: عرضه قهرمانی نداشتی!

به گزارش "ورزش سه"، کارشناسان بسیاری از جمله نویل انتقادهایی را از تساوی 3-3 منچسترسیتی برابر تاتنهام که سومین تساوی متوالی آنها بود مطرح کردند. 

این نتیجه باعث شد که مدافع عنوان قهرمانی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار بگیرد و پس از پیروزی آرسنال در بازی شب گذشته برابر لوتون تاون، حالا آنها شش امتیاز با این تیم در صدر جدول فاصله دارند. 

اما انتقادهای مطرح شده از سوی نویل به هیچ وجه به مذاق گواردیولا خوش نیامده و واکنش سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی را به دنبال داشته است. 

1960599

گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره این اظهارات گفت: «گری نویل می‌داند که حفظ این روند چقدر دشوار است، در غیر این صورت می‌توانست در بهترین دوران تاریخ منچستریونایتد چهار قهرمانی متوالی را در لیگ برتر کسب کند. اما موفق به انجام چنین کاری نشد. 

شاید آنها ما را به از خود راضی بودن متهم می‌کنند چون این احساسی است که در یونایتد داشتند. شاید آنها چنین احساسی داشتند اما این تیم تا به حال با چنین احساسی روبرو نشده است. من حرفی درباره کارشناسان ندارم. مسئله درباره از خود راضی بودن نیست. شاید هم من اشتباه کنم اما فکر نمی‌کنم اینطور باشد.

وقتی شما برابر لیورپول، چلسی و تاتنهام امتیاز از دست می‌دهید، مردم می‌گوید عجب فاجعه‌ای! این تیم‌ها چلسی و لیورپول و تاتنهام هستند! دیگر چه انتظاری دارید؟ اگر برنده نشویم، از خود راضی هستیم و اگر در نیمه نهایی ببازیم، شخصیت نداریم.»

دیدگاه‌ها