کد خبر : 1985124 | 15 آذر 1402 ساعت 22:30 | 10.6K بازدید | 16 دیدگاه

تن‌هاخ تایید کرد: یونایتد در ژانویه بازیکن نمی‌خرد

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستر یونایتد، ساعاتی پیش از بازی مقابل چلسی درباره موضوعات مختلفی از جمله وضعیت تیمش و امکان خرید در ژانویه صحبت کرد.

تن‌هاخ تایید کرد: یونایتد در ژانویه بازیکن نمی‌خرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب در بازی‌ای از هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس در الدترافورد میزبان چلسی است. اریک تن‌هاخ که اخیرا به شدت مورد انتقاد قرار گرفته، پیش از بازی نظراتش را درباره نکاتی به اشتراک گذاشت.

وضعیت باشگاه؟
ما در حال ساختن تیم هستیم. آینده‌ای روشن را اینجا می‌بینم. من چیزهای مثبتی در تمرینات می‌بینم. شما ممکن است آنها را به این وضوح نبینید، اما من می‌بینم.

خرید بازیکن از آژاکس؟
اگر بازیکنانی از آژاکس به خدمت گرفتید، برای مطمئن بودن از درست بودن کارتان فقط به تاریخچه آنها در فروش بازیکن نگاه کنید. آنها بازیکنان بسیار زیادی را به باشگاه‌های برتر جهان تحویل داده‌اند. این یک لیست طولانی است.

1963316

میسون مونت؟
برای من، مونت یکی از جذاب‌ترین بازیکنان جوان لیگ برتر بود که یک سال دیگر به پایان قراردادش مانده بود. این یک فرصت عالی برای ما بود که یک بازیکن ۲۴ ساله بسیار خوب را به خدمت بگیریم. ربطی به حضورش در لیگ هلند نداشت‌.

خرید در ژانویه؟
من اینطور فکر نمی‌کنم. بعید است بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم. رویکرد باشگاه باید این باشد که اگر می‌توانید تیم خود را بهبود ببخشید، باید این کار را انجام دهید. آنچه ما از هر بازیکنی که هر روز به تمرین می‌آید انتظار داریم این است که آنها حداکثر تلاش‌شان را به کار گیرند و بهترین ورژن خودشان را ارائه دهند.

دیدگاه‌ها