کد خبر : 1985409 | 17 آذر 1402 ساعت 13:44 | 19.7K بازدید | 53 دیدگاه

کنایه محمود فکری به کدام عکس بود؟

بازخوانی دفاعیات خورشیدی: پرسپولیسی نیستم

این روزها تصویر جنجالی اشکان خورشیدی کنار نیمکت سرخ‌ها در آستانه قضاوت او برای بازی پرسپولیس و هوادار دوباره وایرال شده است.

بازخوانی دفاعیات خورشیدی: پرسپولیسی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب‌ترین دربی‌های تاریخ پایتخت در فینال جام حذفی فصل پیش برگزار شد. این دیدار با سوت اشکان خورشیدی شروع شد و با سوت محمدحسین زاهدی‌فر به اتمام رسید. اشکان خورشیدی در دقیقه ۸۳ به دلیل مصدومیت دیگر نتوانست به کار ادامه دهد و به عنوان داور چهارم کنار خط ایستاد.

این مسابقه جذاب در نهایت به ۱۲۰ دقیقه کشیده شد که با گلزنی دوباره سرخ‌ها همراه بود، اما حواشی مختلفی نیز پیرامون بازی و داوری به وجود آمد. یکی از عکس‌های جنجالی دربی مربوط به زمانی است که اشکان خورشیدی لب خط ایستاده و محمد عسگری، آنالیزور پرسپولیس، او را در آغوش کشیده است. در همین حین لبخند به لب خورشیدی نقش بسته که در فضای مجازی از این تصویر با عنوان "حضور داور دربی در شادی گل پرسپولیس" یاد شد!

حالا پس از پایان مصدومیت خورشیدی و بازگشت دوباره‌اش به میادین و سوت زدن برای بازی حساس پرسپولیس مقابل هوادار، آن عکس جنجالی دوباره وایرال شده و از خورشیدی به عنوان داور پرسپولیسی یاد می‌شود. این موضوع به کنفرانس خبری محمود فکری نیز کشیده شد و سرمربی هوادار هم تاکید کرد که خورشیدی پرسپولیسی است اما از وی انتظار قضاوت عادلانه دارد!

1963876

فکری در مورد اینکه گفته می‌شود اشکان خورشیدی، داور بازی علاقه رنگی به پرسپولیس دارد گفت: "در مورد آقای خورشیدی من هم شنیدم که پرسپولیسی است ولی با توجه به شغلی که الان دارد و مسئولیتی که دارد این حق را به او می‌دهم هم قبل از بازی و هم بعد از بازی طرفدار تیم پرسپولیس باشد و حتی در شادی‌های‌شان شرکت بکند؛ به هر حال حق همه طرفداران هست ولی با توجه به مسئولیتی که دارد توقع داریم برای بازی فردا قضاوت کاملاً عادلانه‌ای را داشته باشد و سوت ایشان تعیین کننده بازی نباشد."

اینکه فکری می‌گوید انتظار دارد حتی خورشیدی در شادی پرسپولیس شرکت کند دقیقا کنایه به عکس دربی گذشته دارد. حال بد نیست به همین مناسبت مصاحبه اشکان خورشیدی بعد از دربی را که با خبرنگار ما انجام شد، مرور کنیم. خورشیدی گفته بود: "دوستان مطرح کردند که من در شادی بعد از گل پرسپولیس شرکت کردم، ولی اصلا اینگونه نبوده است. من بعد از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس با توجه به اینکه بعضی از نیمکت‌نشینان آن‌ها وارد زمین شدند، به اتفاق آقای جلال مرادی سعی کردیم نیمکت را کنترل کنیم و بحث و جدلی با نیمکت پرسپولیس داشتم. آقای محمد عسگری، آنالیزور پرسپولیس که در عکس مرا بغل کرده، وارد زمین شد و من از آقای زاهدی‌فر درخواست کردم به او به‌خاطر ورود به زمین اخطار بدهد و ایشان که متوجه این قضیه می‌شود می‌رود پشت نیمکت قایم می‌شود و موقعی که آقای زاهدی‌فر برای اخطار دادن می‌آید، ایشان روی نیمکت نبودند و بنده در گزارش بازی قید کردم که عسگری اخطار گرفته است."

خورشیدی در ادامه دفاعیات خود می‌گوید: "ایشان آمد از من عذرخواهی کرد و گفت من متوجه شدم شما به داور گفتید اخطار بدهد و من رفتم قایم شدم! ما هم انسانیم و زمانی که گفت قایم شدم لبخندی زدم و همان لحظه عکسی از من گرفتند و گفتند خورشیدی در شادی پرسپولیس شرکت کرده‌..."

دیدگاه‌ها