کد خبر : 1985472 | 17 آذر 1402 ساعت 16:28 | 32.7K بازدید | 95 دیدگاه

پاسخ سخنگوی هوادار به استوری معاون پرسپولیس

یک پرسش و پاسخ در کنفرانس خبری محمود فکری در خصوص اشکان خورشیدی باعث تنش پیش از بازی پرسپولیس و هوادار شد.

پاسخ سخنگوی هوادار به استوری معاون پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در کنفرانس خبری پیش از بازی پرسپولیس و هوادار، از محمود فکری در مورد تصویری جنجالی از اشکان خورشیدی که مربوط به دربی گذشته است سوال شد. فکری با استناد به حضور خورشیدی در جمع پرسپولیسی‌ها گفت که این داور پرسپولیسی است و حق حضور در خوشحالی رقیب هم دارد اما باید عادلانه قضاوت کند.

این موضوع واکنش حسین بادامکی، معاون ورزشی پرسپولیس را برانگیخت و از کمیته انضباطی خواست که واکنش نشان دهد و همچنین گفت که این حرف‌ها برای تحت تاثیر قرار دادن ذهن داور است.

1883020

حال میلاد فاندر مدیر رسانه‌ای و سخنگوی باشگاه هوادار با انتشار یک استوری جواب معاون پرسپولیس را داد و نوشت: "پاسخ هوشمندانه سرمربی هوادار به پرسش شجاعانه خبرنگاری شریف به‌طور طبیعی به بازنشر یک تصویر جنجالی و تاریخی کمک بیشتری کرد اما شواهد نشان می‌دهد منش هواداری‌ها چنین نبوده که درست برعکس برخی باشگاه‌ها در پس و پیش یک بازی با صحبت‌های‌شان قضاوت گروه داوری را تحت شعاع قرار دهد و قطعا به یاد دارید که در فصل گذشته نیز پس از یک هفته تحت تاثیر قرار دادن داوران به بهانه یک قضاوت و پیش از بازی با پرسپولیس، باشگاه هوادار مجبور به پاسخ و صدور بیانیه در روز بازی ش.

سخنگوی باشگاه هوادار در بخش‌های پایانی استوری خود نیز ایراداتی را متوجه حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس بابت انتشار استوری تند وی کرد.

دیدگاه‌ها