کد خبر : 1985511 | 17 آذر 1402 ساعت 18:28 | 23.1K بازدید | 42 دیدگاه

نگاه بیرانوند و گئورگی لنز عکاس را ترک انداخت

ناامیدی مطلق اگر عکس بود!

شاید بتوان پنالتی از درست رفته پرسپولیس توسط گئورگی گولسیانی را توجیه کرد اما باختن در دوئل انفرادی مقابل اولونگا همچنان غیر قابل باور و هضم نشدنی است.

 ناامیدی مطلق اگر عکس بود!

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که بعد از هدر رفتن پنالتی پرسپولیس، این تیم از نظر شرایط روانی مقابل الدحیل افت کرده بود و خط دفاع و درواز‌ه‌بان تیم قطری انگیزه دوچندانی برای دفاع از دروازه خود پیدا کرده بودند پرسپولیس گل دوم را هم خورد تا داستان شیرین صعود جای خود را به حذفی تلخ  بدهد.

اما در صحنه گل دوم الدحیل غیر از آلارم‌هایی که ضدحملات خطرناک قبلی الدحیل داه بود و می‌شد انتظار داشت بالاخره یکی از آن توپ‌ها تبدیل به گل شود، شکست عجیب گئورگی گولسیانی در دوئل انفرادی با مایکل اولونگا عجیب و غیر قابل باور بود تا جایی که لحظاتی بعد از این گل همه دنبال این بودند تا ببینند داور صحنه را توسط کمک داور ویدئویی چک خواهد کرد یا نه.

1964011

با این حال لحظاتی بعد با مرور تصویر آهسته مربوط به برخورد گولسیانی و اولونگا مشخص شد مدافع گرجی پرسپولیس تنه ناشیانه‌ای به حریف زده و با قدرت بدنی بازیکن حریف خودش به زمین خورده و خطایی رخ نداده است. در عین حال چنین تصمیمی از سوی گئورگی عجیب به نظر می‌رسید چرا که شاید او می‌توانست با یک تکل در همان لحظه نخست توپ را به بیرون بزند یا حتی اولونگا را با خطا متوقف کند کما اینکه قبل از این صحنه او اخطاری نداشت و  خطر اخراج تهدیدش نمی‌کرد.

این صحنه و شکست گئورگی گولسیانی مقابل مایکل اولونگا در یک دوئل تک به تک شاید تنها گاف بزرگ این مدافع پرسپولیس در یک سال و نیم گذشته بود که همراه با همان پنالتی گل نشده سند حذف پرسپولیس را امضا کرد. این اشتباه و گاف آن هم از سوی تنها بازیکن خارجی کارآمد پرسپولیس در شرایطی رقم خورد که حریف با ستاره‌های خارجی‌اش سند حذف پرسپولیس را امضا کرد تا یک بار دیگر کمبود بازیکنان خارجی تاثیرگذار در پرسپولیس که همیشه در بازی‌های لیگ قهرمانان کیفیت تیمشان را بالاتر می‌برند محسوس باشد.

1964010

این درست که گولسیانی در دفاع کیفیت پرسپولیس را بالا برده بود و قبل از این جای خالی مرتضی پورعلی گنجی به آن صورت حس نمی‌شد اما مقابل الدحیل بدترین روز فوتبالش در ایران را پشت سر گذاشت و حتی در دقایق باقیمانده مقابل دروازه حریف یکی دو موقعیت مهم گلزنی را نیز از دست داد تا مشخص شود نه روز پرسپولیس بوده نه گئورگی.

در چهره گئورگی گولسیانی  و نگاه عجیب او به بازیکن حریف بعد از شکست در دوئل مقابل اولونگا، ترس، اضطراب و تشویشی دیده می‌شود که تا قبل از این هرگز در او ندیده بودیم و اصلا شاید همین ضعف و سستی او به مشکلات مالی‌ای که خودش اشاره کرده ارتباط داشته باشد.

عکس: محمد وحیدپور

دیدگاه‌ها