کد خبر : 1985687 | 18 آذر 1402 ساعت 15:10 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت بانوان وزنه‌بردار پیش از اعزام به قطر

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان از احتمال وزنه نزدن دختران وزنه‌برداری در مسابقات قطرکاپ خبر داد.

آخرین وضعیت بانوان وزنه‌بردار پیش از اعزام به قطر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مسابقات قطرکاپ که گزینشی المپیک محسوب می‌شود از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ مهرماه برگزار خواهد شد و با تصمیم فدراسیون و کادر فنی ۲ ورزشکار زن و هفت ورزشکار مرد به عنوان نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

حسین سلطانی، میرمصطفی جوادی، مهدی کرمی، آیت شریفی، علی داودی، رضا دهدار و سیدرسول معتمدی در بخش مردان و فاطمه کشاورز و ریحانه کریمی نیز در بخش بانوان به قطر اعزام خواهند شد.

کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران در گفت‌وگو با درباره شرایط بانوان وزنه‌برداری ایران برای حضور در این مسابقه گفت: ما روز شنبه به قطر اعزام می‌شویم. خدا را شکر شرایط بانوان وزنه‌بردار خوب است، اما باید ببینم در روز مسابقه به لحاظ بدنی چه وضعیتی دارند. هر دو بانوی وزنه‌بردار در دسته ۷۱ کیلوگرم و در گروه C مسابقات باید روی تخته بروند.

وی گفت: مسابقات این دسته هم ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود و شاید به لحاظ بدنی شرایط وزنه زدن را نداشته باشند. ولی با این حال در جریان مسابقه باید ببینیم چه تصمیمی می‌گیریم. به هر حال این دو وزنه‌بردار جوان هستند و هر چقدر تجربه کسب کنند به نفع خودشان است اما باید ببینیم چه تصمیمی خواهیم گرفت.

باقری در پاسخ به این سوال که رکورد ورودی بانوان برای حضور در این مسابقات چقدر بوده است، گفت: رکورد ورودی ریحانه کریمی ۲۰۵ و فاطمه کشاورز ۲۰۱ کیلوگرم در گروه C دسته ۷۱ کیلوگرم است.

دیدگاه‌ها