کد خبر : 1985756 | 18 آذر 1402 ساعت 19:27 | 34.8K بازدید | 64 دیدگاه

حمله یک پرتغالی به بیشترین گل زده تاریخ لیگ؛

با سپاهان بازی دارید، قطعا گل می‌خورید!

سپاهان با حفظ آمار این فصل خود می‌تواند خطرناک‌ترین خط حمله تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند.

با سپاهان بازی دارید، قطعا گل می‌خورید!

به گزارش ورزش سه، سپاهان در یکی از مهمترین دیدارهای هفته دوازدهم در ورزشگاه خانگی خود میزبان مس رفسنجان بود که در این دیدار اگر چه در نیمه اول از باز کردن دروازه رفسنجانی‌ها ناکام بودند اما در نیمه دوم این تیم را با چهار گل مجازات کردند.

دو گل از شهریار مغانلو، یک گل از رضا شکاری و رامین رضاییان و موقعیت‌های خلق شده توسط ستارگان این تیم که هر لحظه با یک حمله هواداران را نیم خیز می‌کند. اکنون در جدول گلزنان لیگ برتر، رضا اسدی با هفت گل، شهریار مغانلو با 5 گل و آریا یوسفی با چهار گل تنها رضا جعفری مهاجم تیم ملوان را به چشم یک مزاحم مثلث زردپوشان می‌بینند. سپاهان اکنون در ده هفته با 24 گل زده با هشت گل بیشتر از تراکتور و شمس آذری گل زده که آنها بیشتر از سپاهان بازی انجام داده‌اند.

1964340

ستارگان این تیم در جمع برترین پاسورها، بعد از آلوز از تراکتور که با 4 پاس گل اول است، رضا اسدی و آریا یوسفی هر کدام با 3 پاس گل همسایه سروش رفیعی و مهدی مهدی پور سرخابی‌های پایتخت شده‌اند. آخرین بار که تیم مورایس در یک بازی لیگ برتری موفق به گلزنی نشده به هجدهم فروردین 1402، حدود 206 روز قبل بازمی‌گردد که این تیم با نتیجه یک بر صفر مغلوب تراکتور شد و اگر به دنبال اخرین بازی خانگی سپاهان باشیم که در آن گل نزده، باید به 1 سال و 2 ماه و 2 روز قبل برگشت جایی که این تیم در جدال با پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان از باز کردن دروازه رقیب خود ناکام بماند.

اگر سپاهان به این آمار خود در ادامه 20 بازی خود ادامه دهد در مجموع 72 گل خواهد زد و این عدد در تاریخ لیگ بی‌سابقه خواهد بود و بیشترین گل زده در یک فصل توسط استقلال در لیگ هشتم با 70 گل زده به ثبت رسید؛ همچنین لازم به ذکر است آخرین باری که یک تیم با بیشترین گل زده در یک فصل قهرمان لیگ شد، پرسپولیس در فصل 1396-97 بود که با 48 گل زده بهترین خط حمله تیم قهرمان را داشت.

دیدگاه‌ها