کد خبر : 1985961 | 19 آذر 1402 ساعت 14:13 | 54.7K بازدید | 36 دیدگاه

از بین اریک، توره و رومئو

امشب فقط یک نفر در بارسلونا می‌خندد

دیدار امشب بارسا-خیرونا برای دو بازیکن اهمیت خاصی دارد و هر کدام انگیزه‌ای ویژه برای آن دارند.

امشب فقط یک نفر در بارسلونا می‌خندد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، تابستان گذشته بین بارسلونا و خیرونا شاهد جابه‌جایی چند بازیکن بودیم. ابتدا اوریل رومئو، کاپیتان خیرونا، به بارسا پیوست تا جای خالی سرخیو بوسکتس را پر کند و سپس در روزهای پایانی انتقالات، پابلو توره و اریک گارسیا قرضی راهی خیرونا شدند.

1964833

شرایط برای آنها متفاوت پیش می‌رود. هر اندازه اریک گارسیا در خیرونا متحول شده و جدایی از بارسا به نفعش شد، اوضاع برای رومئو خوب پیش نمی‌رود. همچنین به توره در خیرونا هم زیاد بازی نرسیده و او امشب برابر بارسا به دلیل بند ترس به میدان نمی‌رود.

اریک 10 بار برای خیرونا به میدان رفته و در همه آنها فیکس بوده است. او هر زمان در دسترس بوده، در ترکیب قرار گرفته و 863 دقیقه بازی کرده و یک گل نیز زده است. او در بارسلونا نیمکت‌نشین محض بود.

1945561

در سوی مقابل رومئو 17 بار برای بارسا به میدان رفته و در 885 دقیقه حضورش یک پاس گل نیز داده است. او فصل را در ترکیب ثابت شروع کرد ولی هفته‌هاست جایگاهش را از دست داده و گفته می‌شود تابستان پیش‌رو بارسا به دنبال راهی برای فروش او خواهد بود و شاید به خیرونا برگردد.

امشب در بارسلونا اریک تحت هیچ شرایطی ناراحت به خانه بر نمی‌گردد. خیرونا ببرد، راهی صدر می‌شود و در صورت شکست نیز اریک از اینکه باشگاه محبوب همه عمرش برنده شده، غصه نخواهد خورد.

دیدگاه‌ها