کد خبر : 1986033 | 19 آذر 1402 ساعت 20:12 | 23.3K بازدید | 54 دیدگاه

خسروی: چرا دستور موقت صادر نکردند؟

اعتراض به سکوت کمیته انضباطی درباره فکری!

عضو کمیته داوران نسبت به عدم صدور دستور موقت از سوی کمیته انضباطی برای محمود فکری، سرمربی هوادار، گلایه کرد.

اعتراض به سکوت کمیته انضباطی درباره فکری!

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌هایی که محمود فکری قبل از مصاف با پرسپولیس درباره اشکان خورشیدی، داور این مسابقه، انجام داد و واکنش‌های گسترده‌ این داور باتجربه و سایر اهالی فوتبال یکی از اتفاقات مهم فوتبال در روزهای گذشته بوده است.

در این خصوص محمود فکری، سرمربی هوادار، به کمیته اخلاق احضار شده و باید برای ادای توضیحات به این کمیته برود. نکته مهم اما گلایه اعضای کمیته داوران درباره محروم نشدن سرمربی هوادار است.

علی خسروی، عضو کمیته داوران، در گفت‌وگوی عصر امروز خود با رادیو ورزش در این خصوص گفت: «محمود فکری را بسیار دوست دارم و اعتقادم این است یکی از مربیان فنی فوتبال ایران است؛ اما واقعا تعجب می‌کنم که چرا او باید قبل از مسابقه و در کنفرانس خبری درباره موضوعی نامربوط صحبت کند. اصلا این حرف را بزنید که چه بشود؟»

او  افزود: «من تعجب می‌کنم که چطور کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های ایشان دستور موقت صادر نکرد. اگرچه اعتقاد دارم با محروم کردن افراد دردی دوا نمی‌شود و مسائل بازدارنده دیگر هم وجود دارد، اما از ابتدای فصل در این خصوص کارگروهی تشکیل شده تا درباره چنین مسائلی تصمیم بگیرد و انتظار داشتیم این بار هم چنین اتفاقی رخ بدهد.»

دیدگاه‌ها