کد خبر : 1986065 | 19 آذر 1402 ساعت 21:24 | 22.6K بازدید | 7 دیدگاه

گریه ستاره جوان بایرن: نتوانستم گل بزنم

نستوری ایرانکندا، ستاره جوان بایرن مونیخ که تا پایان فصل در آدلاید یونایتد بازی می‌کند، امروز پس از باخت تیمش گریه کرد!

گریه ستاره جوان بایرن: نتوانستم گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، انتقال ایرانکندا، بازیکن ۱۷ ساله استرالیایی به بایرن مونیخ، چندی پیش رسمی شد. این وینگر تا زمانی که ۱۸ ساله نشود نمی‌تواند به لیست باواریایی‌ها اضافه شود.

او تا پایان فصل در آدلاید یونایتد، تیم فعلی‌اش، خواهد ماند و نام او در تاریخ یکم جولای ۲۰۲۴ در لیست بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت.

برای اولین بار پس از رسمی شدن قراردادش، این بازیکن امروز دوباره خبرساز شد. او که در ترکیب اصلی تیمش برای بازی امروز مقابل بریزبین رور حضور داشت نتوانست در خط حمله آدلاید بدرخشد و در حالی که تیمش با نتیجه ۲-۰ پس از ۵۸ دقیقه تعویض شد.

1965004

او پس از خارج شدن از بازی و نشستن بر روی نیمکت، به دلیل اینکه نتوانسته در بازی تاثیرگذار باشد و مانع باخت تیمش شود، شروع به گریه کردن کرد. تصاویر گریه‌های او در فضای مجازی وایرال شد و هواداران با او همدردی کردند.

فیل ماس، مربی سابق سنترال کوزت مارینرز، در واکنش به گریه‌های این بازیکن گفت: «ما اینجا در استرالیا باید با بچه‌های جوانی مثل ایرانکندا بهتر رفتار کنیم، به آنها زمان و فضا بدهیم تا پیشرفت کنند. نباید آنها را تحت فشار قرار داد. او فقط ۱۷ سال سن دارد. به او سخت نگیرید.»

دیدگاه‌ها