کد خبر : 1986201 | 20 آذر 1402 ساعت 13:45 | 21.5K بازدید | 5 دیدگاه

استقبال یوونتوس: بازگشت اسطوره به تورین

جورجو کیه‌لینی، ستاره سابق یوونتوس، احتمالا در ماه‌های آینده به عنوان مدیر به این باشگاه بازخواهد گشت.

استقبال یوونتوس: بازگشت اسطوره به تورین

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌لینی به همراه لس آنجلس اف سی در فینال پلی آف رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا برابر کلمبوس کرو شکست خورد و نتوانست از عنوان قهرمانی تیمش دفاع کند. 

این بازیکن که از این اتفاق بسیار ناراحت و مایوس به نظر می‌رسید در نشست خبری پس از این بازی اعلام کرد که شاید این فینال آخرین حضور او در مستطیل سبز باشد و به خداحافظی از دنیای فوتبال فکر می‌کند. 

این ستاره ایتالیایی تابستان سال گذشته پس از 17 سال حضور در یوونتوس از این باشگاه جدا شد. او یکی از بازیکنان و اسطوره‌های محبوب هواداران این تیم است که در طول دوران حضورش در تورین توانست 561 بازی برای آنها انجام دهد و 9 جام قهرمانی هم با پیراهن این تیم به دست آورد. 

1944190

حالا کوریره دی تورینو خبر داده که تصمیم او برای خداحافظی از دنیای فوتبال جدی است و تنها به کمی زمان نیاز دارد تا به قطعیت این تصمیم برسید و نمی‌خواهد برای اعلام رسمی آن عجله کند. 

در صورتی‌که کیه‌لینی به‌صورت رسمی تصمیم به ترک مستطیل سبز بگیرد، انتظار می‌رود که در پایان فصل جاری به کادر مدیریتی باشگاه یوونتوس اضافه شود و بسیاری معتقد هستند که او نقش قائم مقام باشگاه را که پس از جدایی پاول ندود خالی مانده در اختیار خواهد گرفت. 

دیدگاه‌ها