کد خبر : 1986207 | 20 آذر 1402 ساعت 14:24 | 14.2K بازدید | 3 دیدگاه

کار اوزونیدیس سخت‌تر شد؛

فصل برای کاپیتان گل‌گهر با تلخی تمام شد(عکس)

مهران گلزاری با پارگی مینیسک هر دو پا مواجه شده و به این ترتیب در ادامه فصل نمی‎‌تواند تیمش را همراهی کند.

فصل برای کاپیتان گل‌گهر با تلخی تمام شد(عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، فصل برای گلزاری کاپیتان کهنه‌کار گل‌گهری‌ها به شکل متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته آغاز شد. البته او در دوران امیر قلعه‌نویی هم یکی از نفرات مورد نظر کادر فنی بود، اما با حضور اوزونیدیس گلزاری طی بازی‌های اخیر در سه پست دفاع راست، دفاع میانی و هافبک دفاعی بازی کرد تا مشخص شود کادر فنی یونانی سرمه‌ای پوشان سیرجانی حساب ویژه‌ای روی تجربه و توانایی‌های این بازیکن باز کرده است.

1965239
گلزاری در تمرینات پیش از مصاف با تراکتور با آسیب‌دیدگی مواجه شد و حالا باید چندین ماه برای بازگشت دوباره به فوتبال صبر کند.

با این حال در مصاف با تراکتور گلزاری به دلیل مصدومیت حاضر نبود و یکی از غایبین اثرگذار این تیم در کنار نفراتی چون علیزاده، تیکدری، میشل تی‌ورده و سامان فلاح بود.
حالا اما از اردوی گل‌گهر خبر می‌رسد که پس از انجام معاینات آسیب‌دیدگی مهران گلزاری پارگی مینیسک است و او به همین دلیل ادامه مسابقات فصل جاری را از دست می‌دهد.

این خبری است که کار را برای کادر فنی گل‌گهر در ادامه مسابقات بسیار سخت‌تر خواهد کرد و آنها به احتمال فراوان در پنجره زمستانی برای به خدمت گرفتن بازیکنی که جانشین گلزاری شود، اقدام خواهند کرد.

دیدگاه‌ها