کد خبر : 1986268 | 20 آذر 1402 ساعت 18:32 | 4.3K بازدید | 1 دیدگاه

بیش از 120 روز گذشت؛

بلاتکلیفی بزرگ در فوتسال: شکایت مدعیان به کجا رسید!

محرومیت مهدی جاوید پس از چهار ماه به پایان رسید، اما همچنان مشخص نیست که ماجرای شکایت باشگاه مس سونگون از تیم کراپ‌الوند به کجا کشیده شده است.

بلاتکلیفی بزرگ در فوتسال: شکایت مدعیان به کجا رسید!

به گزارش "ورزش سه"، در ۲۱ مرداد ماه مهدی جاوید با شکایت باشگاه کراپ از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان به ۴ ماه محرومیت محکوم شد که پیرامون آن رای، دفاعیه این بازیکن و باشگاه مس سونگون نیز حتی در تخفیف مجازات حکم تاثیری نداشت و آقای گل فوتسال ایران چهارده مسابقه را بدون هیچ کسری به علت محرومیت از دست داد. ماجرا از این قرار است، مهدی جاوید در ترانسفر تابستانی به تیم کراپ‌الوند پیوست و پس از آن بین دو باشگاه مقرر شد تا آقای گل فوتسال ایران با یکی از دو ملی‌پوش کراپ معاوضه شود که گزینه نهایی مس سونگون علیرضا جوان بود.

در خلال این توافق باشگاه کراپ از تمدید قرارداد جوان خبر داد تا حضور بازیکن ملی‌پوش در مس سونگون منتفی و داستان دعوای دو باشگاه رسما شروع شود. با این حال مهدی جاوید که همچنان در تمرینات کراپ شرکت می‌کرد و در اردوی کیش تیم الوندی را همراهی کرده بود، پس از مشکلاتی که گفته می‌شود تعهدات مالی بوده است، بار دیگر به تیم سابقش مس‌سونگون بازگشت تا همین موضوع سبب شکایت باشگاه کراپ الوند از وی شود.

1965323
موافقت باشگاه کراپ الوند با انتقال علیرضا جوان، بازیکن این تیم، به باشگاه مس سونگون ورزقان.
اگرچه با ادعای مدیران کراپ، دلیل منتفی شدن این انتقال، به توافق نرسیدن مس سونگون با علیرضا جوان بوده است.

مدیران کراپ الوند ادعا می‌کنند که پیش از مذاکره با مهدی جاوید، جویای قرارداد او با باشگاه مس‌سونگون از سازمان لیگ شده‌اند و طبق استعلامی که آن‌ها دریافت کرده بودند، جاوید با باشگاه مذکور قراردادی را نداشته است و آقای گل لیگ را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته‌اند.

با این حال، از طرفی دیگر مدیران باشگاه مس سونگون با سندیاتی مدعی هستند که پیش از قرارداد کراپ با مهدی جاوید، قراردادی داخلی را با وی منعقد کردند. با تمام تفاسیر، که کار را به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان کشاند، مهدی جاوید چهار ماه از شرکت در مسابقات باشگاهی و ملی محروم شد.

1965324
درخواست باشگاه مس سونگون با معاوضه مهدی جاوید با یکی از دو بازیکن علی اکرمی و علیرضا جوان

اما ماجرا به همین محرومیت ختم نمی‌شود، بلکه باشگاه مس‌سونگون از تیم کراپ‌الوند به علت مذاکره این تیم با بازیکن تحت قراردادش شکایت کرده است و حتی در حکمی که برای جاوید صادر شده بود، در بند چهار ملاحظات اعلام شد که شکایت باشگاه مس از کراپ در پرونده‌ای جداگانه در حال بررسی بوده است که حالا نکته‌ای جلب نظر می‌کند، محرومیت جاوید به پایان رسیده اما تا به این لحظه رأیی پیرامون شکایت باشگاه مس سونگون از کراپ صادر نشده.

مشخص نیست این شکایت به کجا رسیده و آیا اصلا پرونده‌ای در کار بوده است یا خیر و اگر در حال بررسی است، چرا با گذشت چهار ماه، خبری از آن نیست. مدیران مس سونگون معتقد هستند که این باشگاه از محرومیت جاوید آسیب دیده و تیم کراپ نیز طبق قوانین باید از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود.

دیدگاه‌ها