کد خبر : 1986393 | 21 آذر 1402 ساعت 12:15 | 46.9K بازدید | 33 دیدگاه

حتی اگر از لیگ قهرمانان حذف شوند

اکیپ: تمدید قرارداد طولانی‌مدت امباپه با پاریس!

نشریه اکیپ امروز ادعا کرد که کیلیان امباپه برای تمدید قرارداد شرایط پی اس جی در لیگ قهرمانان را لحاظ نخواهد کرد و تمدید او قطعا بیشتر از دو سال است.

اکیپ: تمدید قرارداد طولانی‌مدت امباپه با پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، آینده کیلیان امباپه همچنان در هاله‌ای از ابهام است و مشخص نیست او فصل بعد در چه تیمی بازی خواهد کرد. ستاره فرانسوی در پایان فصل قراردادش با پی اس جی تمام خواهد شد و همچنان خبری از تمدید نیست. 

1965525

شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد امباپه فراوانند. اخیرا آاس ادعا کرد رئال در ابتدای ژانویه پیشنهاد نهایی خود را به امباپه ارائه خواهد کرد و او تنها 15 روز برای پاسخگویی زمان خواهد داد. دیروز نیز ادعا شد امباپه پیشنهاد هنگفت مالی پی اس جی برای تمدید را رد کرده است.

در همین رابطه امروز اکیپ نوشت که آینده امباپه حداقل هیچ ارتباطی با شرایط تیم در لیگ قهرمانان نخواهد داشت. برای مثال اگر فردا پی اس جی نتواند راهی یک هشتم نهایی رقابت‌ها شود، به این معنی نیست که امباپه رفتنی خواهد شد.

1961110

اکیپ نوشته است که اگر امباپه در نهایت تمدید کند، بر خلاف تمدید قرارداد سال 2022، مدت زمانی طولانی‌تر خود را به باشگاه پاریسی متعهد خواهد کرد و قطعا تمدید فراتر از دو سال است. به این ترتیب می‌توان گفت که امباپه امسال آخرین شانس خود برای پیوستن به رئال را دارد و اگر تمدید کند، رویای رئال برای همیشه تمام خواهد شد.

دیدگاه‌ها