کد خبر : 1986431 | 21 آذر 1402 ساعت 13:45 | 25.7K بازدید | 21 دیدگاه

شوق ستاره بایرن: آرزویم بازی در اولدترافورد بود

جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید بازی در اولدترافورد آرزوی بسیاری از کودکان است.

شوق ستاره بایرن: آرزویم بازی در اولدترافورد بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه اولدترافورد روبروی منچستریونایتد به میدان بروند. 

این دیدار از اهمیت خاصی برای شاگردان اریک تن‌هاخ برخوردار است چون اگر آنها به دنبال صعود به مرحله یک هشتم هستند باید حتما سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند و در انتظار نتیجه بازی کپنهاگن و گالاتاسرای بمانند. 

صعود بایرن به مرحله یک هشتم قطعی شده اما شکست سنگین 1-5 این هفته برابر آینتراخت فرانکفورت در بوندسلیگا باعث شده که آنها هم برای اثبات قدرت و توانایی‌شان و نشان دادن این که این باخت تنها یک اتفاق بوده با انگیزه مضاعف قدم به این بازی بگذارند. 

1943847

موسیالا در آستانه این بازی حساس و تماشایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «رویای بسیاری از کودکان این است که در این ورزشگاه به میدان بروند. من وقتی کوچک‌تر بودم همیشه از دیدن دیدارهایی که در این ورزشگاه برگزار می‌شد لذت می‌بردم. 

فکر می‌کنم که جو اولدترافورد فردا شب بسیار عالی خواهد بود. یونایتد این فصل فراز و نشیب‌های بسیار زیادی داشته است اما آنها فردا در اوج خواهند بود و بدون شک تیمی بسیار باکیفیت و درخشان هستند.»

حضور موسیالا در این بازی هنوز قطعی نیست و توماس توخل پیش از این گفته بود که او هنوز به شرایطی نرسیده که بتواند 90 دقیقه در زمین حضور داشته باشد.  

دیدگاه‌ها