کد خبر : 1986470 | 21 آذر 1402 ساعت 17:06 | 7.9K بازدید | 7 دیدگاه

نگرانی سرمربی دورتموند: باید امباپه را با هم مهار کنیم!

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، پیش از بازی مقابل پاری سن ژرمن به بازیکنانش هشدار داده که کیلیان امباپه را در قالب یک تیم مهار کنند.

نگرانی سرمربی دورتموند: باید امباپه را با هم مهار کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فرداشب در دیداری حساس باید دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل دورتموند به پایان برساند.

پاریسی‌ها در سفر به سیگنال ایدونا پارک باید مقابل دورتموند برنده شوند تا به دور بعدی صعود کنند.

دورتموند با 10 امتیاز در صدر گروه F قرار دارد و پاری سن ژرمن 7 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است. نیوکسل و میلان هم هر کدام با 5 امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در نشست خبری پیش از بازی با پاری سن ژرمن به خصوص درباره کیلیان امباپه صحبت کرد: "در هر صورت، کیلیان امباپه را فقط می‌توان به صورت تیمی متوقف کرد. سخت است که بخواهید در نبرد یک به یک جلوی او را بگیرید."

بازی فردا؟
ما باید با ترکیب خوبی به زمین برویم و بازیکنان از یکدیگر حمایت کنند. پی‌اس‌جی به پیروزی نیاز دارد اما در مقابل می‌دانند که ما به دنبال برد هستیم.

پاری‌سن‌ژرمن؟
ما بازی‌های پاری‌سن‌ژرمن، به خصوص در خارج از خانه، را دیده‌ایم. متوجه شدیم که آن‌ها در بستن فضاها مشکل داشتند. در بازی اول نتوانستیم از فضاها به خوبی بهره ببریم.

1965615

انتقام شکست بازی رفت؟
انتقام به من انگیزه نمی‌دهد. این میل به پیروزی در مسابقات است که به من انگیزه می‌دهد. در گروه هیجان انگیزی هستیم که رقابت تا هفته پایانی ادامه دارد.

غایبان دورتموند؟
امره جان در دسترس نیست، توماس مونیر هم نمی‌تواند بازی کند. هنوز در مورد ماریوس ولف و مارسل سابیتزر تصمیم مشخصی نداریم. سباستین هالر هم در حال بازگشت است.

دیدگاه‌ها