کد خبر : 1986529 | 21 آذر 1402 ساعت 21:23 | 14.9K بازدید | 27 دیدگاه

خبر خوب برای بارسا: تراشتگن به CL می‌رسد!

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، به گفته جراحش، باید برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا در ماه فوریه آماده باشد.

خبر خوب برای بارسا: تراشتگن به CL می‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان شماره یک بلوگرانا و تیم ملی آلمان، در تمرینات تیم ملی آلمان در فیفادی ماه اکتبر از ناحیه کمر مصدوم شد و بعد از آن دیگر برای بارسلونا به میدان نرفته است. این ستاره در تاریخ 7 دسامبر تحت عمل جراحی دیسک قرار گرفت و آملی لگلیز، جراح او بعد از این عمل در مورد دوره نقاهت این ستاره آلمانی به رادیوکاتالونیا توضیح داد.

او در این باره گفته است: "این به ورزشکار و نوع ورزشی که انجام می‌دهد بستگی دارد، اما به نظرم چیزی حدود دو ماه را می‌توان در نظر گرفت. زمان استراحت به خیلی چیزها بستگی دارد. نوع آسیب، نوع ورزش، اینکه ضربه‌ای وارد شده یا نه، اینکه آیا بیماری مرتبطی در دیسک وجود دارد یا نه... ورزشکارانی هستند که در مدت یک هفته مرخص می‌شوند. نقاهت در مورد دروازه‌بانان بهتر از بازیکنان دیگر فوتبال است چون درگیری‌های بدنی کمتری دارند. به نظر من خطر عود در مورد تراشتگن بسیار کم و در حدود 3 درصد است."

1965752

اگر تخمین این جراح درست باشد، تراشتگن درست به موقع برای بازی اول مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا به تمرینات گروهی بازمی‌گردد. بازی‌های دور اول در روزهای 13 و 14 فوریه آغاز می‌شود، اگرچه بسته به قرعه‌کشی ممکن است هفته بعد نیز باشد. با این حال، بارسلونا از عملکرد ایناکی پنا در غیاب تراشتگن راضی بوده است و به نظر می‌رسد ژاوی هرناندز در هر صورت به او اعتماد دارد.

دیدگاه‌ها