کد خبر : 1986627 | 22 آذر 1402 ساعت 10:47 | 22.9K بازدید | 12 دیدگاه

قدردانی ستاره رئال: به خاطر آنچلوتی اینجا هستم

دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید، می‌گوید به خاطر کارلو آنچلوتی این شانس را دارد که همچنان در این تیم توپ بزند.

قدردانی ستاره رئال: به خاطر آنچلوتی اینجا هستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان روبروی یونیون برلین به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

سبایوس در این بازی فرصت پیدا کرد که در ترکیب اصلی رئال مادرید به میدان برود و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود که نمایشی درخشان و تحسین‌برانگیز را ارائه کرد و گل پیروزی‌بخش و سوم تیمش را هم به ثمر رساند و نشان داد که اعتماد آنچلوتی به او بی‌دلیل نبوده است.

این ستاره اسپانیایی پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «کم‌کم در حال به دست آوردن اعتمادبه‌نفسم هستم. این درست است که در حال حاضر در بهترین شرایطم قرار ندارم اما این گل کمک زیادی به من خواهد کرد. 

1965961

رئال همیشه اعتمادبه‌نفس زیادی به من داده اما خانواده‌ام و حمایت آنها هم برایم بسیار مهم بوده است. روزهای سختی را به خاطر مصدومیت پشت سر گذاشتم و وقتی وارد میدان شدم نتوانستم ریتم درست را پیدا کنم، اما حالا به خاطر این پیروزی بسیار خوشحال هستم. دو یا سه هفته پیش فقط به چنین لحظاتی فکر می‌کردم و به همین دلیل حالا از آن لذت می‌برم.»

او در پاسخ به سوالی درباره خوشحالی‌اش و در آغوش گرفتن آنچلوتی گفت: «اگر در رئال هستم به لطف آنچلوتی است که نقش مهمی را برایم ایفا کرد. او می‌داند که چقدر مشتاق این فرصت بودم و همیشه حمایتم کرد. او به من گفت که از این که گل زدم خیلی خوشحال است. اعتمادی که به من ندارد، برایم بسیار مهم است. آنچلوتی مثل پدر من است. مثل پدر همه ماست.»

دیدگاه‌ها