کد خبر : 1986628 | 22 آذر 1402 ساعت 11:05 | 22.1K بازدید | 15 دیدگاه

خوشحالی کاپیتان: انتقام پنج گل را از یونایتد گرفتیم

مانوئل نویر، ستاره بایرن مونیخ، از پیروزی تیمش برابر منچستریونایتد بسیار راضی و خوشحال است.

خوشحالی کاپیتان: انتقام پنج گل را از یونایتد گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اولدترافورد مهمان منچستریونایتد بود و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید. 

این بازی اهمیت بسیاری برای شیاطین سرخ داشت و آنها باید برای صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در این دیدار برنده می‌شدند و چشم انتظار نتیجه بازی دیگر این گروه می‌ماندند اما چنین اتفاقی رخ نداد تا این تیم از گردونه مسابقات حذف شود. 

نویر پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با آمازون پرایم اظهار داشت: «ما از عملکردی که در بازی برابر آینتراخت فرانکفورت به نمایش گذاشتیم بسیار عصبانی بودیم. توانستیم امروز واکنش خوبی به این شکست نشان دهیم و این برای همه بسیار خوب بود. 

1951639

سرمربی خیلی خوشحال شد. او در کنار زمین گفت که به ما افتخار می‌کند. ما تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم و به همین دلیل امروز پیروز شدیم. باید در هر رقابتی به همین شکل پیش برویم. ما تیمی داریم که بدون شک می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.»

او درباره ارتباطش با مارک آندره تراشتگن هم گفت: «ما همیشه با هم در ارتباط هستیم. من و او هم تیمی هستیم و هر دو دوست داریم که نمایش خوبی در یورو داشته باشیم. مهم نیست که شرایط در نهایت به چه شکلی پیش برود، ما قطعا دروازه‌بان خوبی در دروازه خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها