کد خبر : 1986671 | 22 آذر 1402 ساعت 14:15 | 24.2K بازدید | 71 دیدگاه

آریگو ساکی:

اینتر نباید از بایرن، سیتی و رئال مادرید بترسد!

آریگو ساکی، اسطوره فوتبال ایتالیا، معتقد است که اینتر نباید هراسی از رویارویی با تیم‌های بزرگ داشته باشد.

اینتر نباید از بایرن، سیتی و رئال مادرید بترسد!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان روبروی رئال سوسیداد به میدان رفت و دو تیم در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

این تیم در صورتی که در این بازی به پیروزی می‌رسید، می‌توانست به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان شود، اما این اتفاق رخ نداد و حالا آنها با قرعه دشوارتری در مرحله بعدی روبرو خواهند بود. 

ساکی در گفت‌وگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت درباره شرایط این تیم اظهار داشت:«تیم سیمونه اینزاگی در طول چند فصل اخیر بسیار رشد کرده است، این موضوعی است که هرگز نباید آن را فراموش کرد. حالا مسئله این است که آنها بتوانند این کار را تکمیل کنند تا در سطح اروپا هم به مدعی تبدیل شوند. 

1944429

آنها باید راه‌های هجومی بیشتری را به کار بگیرند و نباید فقط به ضربه زدن به حریف با استفاده از ضدحملات اکتفا کرد. من معتقد هستم که اینزاگی مربی بسیار خوبی است و اطمینان دارم که می‌تواند سطح این تیم را به شکل قابل توجهی بالا ببرد. 

ریسک مرحله بعد مشخص است و آنها باید منتظر حریفانی چون آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید و منچسترسیتی و شاید حتی بارسلونا، در صورتی که صدرنشینی‌اش قطعی شود، باشند. اما صادقانه می‌گویم که اینتر نباید هراسی از این تیم‌ها داشته باشد. آنها کیفیت لازم برای مقابله با هر تیمی را دارند، تا زمانی که مدیریت توپ و پرسینگ را بهبود بخشند.»

دیدگاه‌ها