کد خبر : 1986708 | 22 آذر 1402 ساعت 17:44 | 12.7K بازدید | 7 دیدگاه

درباره کامران قاسمپور حرفی ندارم

گلیج: کشتی که هیچ، حتی نتوانستم مقابل حریفم بایستم

کشتی‌گیر وزن ۹۷ کیلوگرم در مورد حضور در رقابت انتخابی تیم ملی با وجود مصدمیت گفت: حریفم که هولم می‌داد نمی‌توانستم روی پا بایستم. با این حال وظیفه‌ام را انجام دادم و وسط تشک آمدم.

گلیج: کشتی که هیچ، حتی نتوانستم مقابل حریفم بایستم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مجتبی گلیج، ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی 2023 بلگراد، در حاشیه مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی در مورد وضعیت مصدومیت خود گفت: سه‌شنبه هفته قبل از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شدم. تمام مدارکم را به فدراسیون داده‌ام. نظر دکتر کیهانی این بود که به یک هفته تا ۱۰ روز استراحت و فیزیوتراپی نیاز دارم و بعد می‌توانم کشتی بگیرم.

او در ادامه افزود: چند روزی است صبح و بعد از ظهر فیزیوتراپی می‌کنم. خواست فدراسیون و کادر فنی این بود که در این مسابقه کشتی بگیرم. من هم وظیفه‌ام را انجام دادم. وزن‌کشی کردم و سه روز است که سونا می‌روم چون حتی نمی‌توانستم نرمش کنم تا وزنم را کم کنم.

گلیج ادامه داد: امروز هم پایم را فیکس کردم و شرایطم اصلا برای کشتی‌ گرفتن مناسب نبود. حریفم که هولم می‌داد نمی‌توانستم روی پا بایستم. با این حال وظیفه‌ام را انجام دادم و وسط تشک آمدم. امیدوارم هر تصمیمی به نفع من است، گرفته شود.

1936907

این کشتی‌گیر با بیان اینکه با محسن کاوه سرمربی تیم ملی در مورد مصدومیتم صحبت کردم، ادامه داد: آقای کاوه گفت نظر دکتر کیهانی ارجح است. سه شنبه هفته قبل آسیب دیدم و متاسفانه دو، سه روز با عصا راه می‌رفتم.

او در پاسخ به این سوال که چه درخواستی از علیرضا دبیر داری، گفت: درخواستم این است که بهترین تصمیم را بگیرند. وظیفه‌ام این بود که کشتی بگیرم. امیدوارم فرصتی به من بدهند تا بتوانم خودم را ثابت کنم.

او در مورد مصدومیت کامران قاسمپور و اینکه از مسابقات قهرمانی کشور معاف شد، گفت: به کامران کاری ندارم که آسیب دیده اما شرایط پای من اینگونه بود. شرایط تمرین که هیچ حتی نتوانستم جلوی حریفم بایستم.

دیدگاه‌ها