کد خبر : 1986834 | 23 آذر 1402 ساعت 08:09 | 48.8K بازدید | 10 دیدگاه

خبر داغ در اسپانیا: بارسا به دنبال جذب مهاجم جنجالی

به گفته تاک اسپورت، بارسلونا به دنبال جذب میسون گرینوود، بازیکن جنجالی ختافه است.

خبر داغ در اسپانیا: بارسا به دنبال جذب مهاجم جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، پس از حواشی زیادی که در گذشته برای میسون گرینوود به وجود آمد، این بازیکن در آستانه بازگشت به ترکیب منچستر یونایتد بود، اما هواداران این تیم مخالفت کردند و باشگاه مجبور شد او را به ختافه قرض بدهد.

حتی هواداران ختافه نیز مخالف جذب این بازیکن بودند اما باشگاه اهمیت زیادی به اعتراضات نداد و قرارداد قرضی او را نهایی کرد. در حال حاضر ختافه دوست دارد قرارداد گرینوود را دائمی کند، اگر چه ممکن است یونایتد او را به تیم برگرداند و به یک پیشنهاد بهتر از باشگاهی دیگر بفروشد. حتی در صورت رخ دادن این اتفاق نیز، ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بعدی گرینوود به ختافه خواهد رسید.

1966370

تاک اسپورت از بارسلونا به عنوان یکی از تیم‌هایی که گرینوود را می‌خواهد نام برده است. طبق این گزارش بارسا علاقه‌مند به جذب این مهاجم جوان است، زیرا اعتقاد دارد قیمتش نسبت به توانایی‌های فنی او بسیار به‌صرفه است. تاک اسپورت همچنین نوشته آنها برای جذب گرینوود باید با چند باشگاه بزرگ اروپایی رقابت کنند.

در صورت جدی‌تر شدن علاقه بارسا و حتی انجام این انتقال، باید ببینیم واکنش هواداران بارسلونا به بارسایی شدن گرینوود چگونه خواهد بود

دیدگاه‌ها