کد خبر : 1986863 | 23 آذر 1402 ساعت 10:57 | 19.7K بازدید | 5 دیدگاه

اعتراض ستاره پی‌اس‌جی: ما آدم هستیم، نه ربات!

جانلوییجی دوناروما، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید همیشه سعی دارد در خدمت تیم باشد اما گاهی شاید شرایط به شکل دیگری پیش برود.

اعتراض ستاره پی‌اس‌جی: ما آدم هستیم، نه ربات!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی بروسیا دورتموند به میدان رفت و دو تیم در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دادند.

پی اس جی برای صعود به مرحله یک‌هشتم نیاز داشت که در این بازی شکست نخورد و موفق شد به این هدف دست پیدا کند تا از فاجعه حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان فرار کند و راهی مرحله بعدی شود.

دوناروما در چند هفته اخیر روزهای سختی را در بازی برابر نیوکسل و موناکو سپری کرد و در بازی برابر لوآور هم در همان دقایق ابتدایی با کارت قرمز از زمین اخراج شد تا شرایط بیش از پیش برایش دشوار شود اما شب گذشته نمایش خوبی را برابر دورتموند ارائه کرد. 

1963549

او در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: «من از انریکه به‌خاطر اعتمادی که به من دارد تشکر می‌کنم. همیشه سعی کردم که در اختیار تیم باشم اما فراموش نکنید که ما هم انسان هستیم، نه ربات. مهم‌ترین نکته این است که سرمان را بالا بگیریم، به سختی تلاش کنیم و همیشه آماده باشیم.»

این ستاره ایتالیایی در واکنش به اظهارات جورجو کیه‌لینی که او را بهترین بازیکن ایتالیایی فعلی معرفی کرده بود گفت: «از او به‌خاطر این که همیشه با من خوش رفتار بود تشکر می‌کنم. او دوست من است. خیلی دوستش دارم و خواندم که بازنشسته شده است، بنابراین بهترین آرزوها را برایش دارم. ما لحظات خیلی خوبی را در کنار هم سپری کردیم. با هم تاریخ‌سازی کردیم و خوشحالم که بخشی از مسیر فوتبالش بودم.»

دیدگاه‌ها