کد خبر : 1986873 | 23 آذر 1402 ساعت 11:40 | 20.2K بازدید | 15 دیدگاه

از تماشای فینال تا گلزنی: رویای واقعی ستاره رئال

تصاویر منتشر شده از خوسلو، ستاره رئال مادرید، نشان می‌دهد که او برای تماشای فینال این تیم برابر لیورپول راهی پاریس شده بود.

از تماشای فینال تا گلزنی: رویای واقعی ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، علاقه خوسلو به رئال مادرید بر کسی پوشیده نیست و او در طول این سال‌ها بارها این موضوع را به صورت علنی هم اعلام کرده بود.

این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت قرضی به این باشگاه پیوست تا بار دیگر به رویایش رسیده باشد و موفق شده در طول این مدت هم عملکرد خوب و قابل قبولی را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد.

این ستاره اسپانیایی در آخرین بازی رئال در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد دو گل برابر یونیون برلین به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی برای تیمش ایفا کند و جایزه بهترین بازیکن زمین را هم از آن خود کرد.

اما نکته جالب تصویری است که بیرون از ورزشگاه در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان فصل 22-2021 بین رئال مادرید و لیورپول از او با پیراهن تیم فعلی‌اش منتشر شده و نشان می‌دهد که او برای تماشای این بازی راهی پاریس شده بود. 

1966447

علاقه خوسلو به رئال باعث شد که او به این سفر برود تا شاهد جشن قهرمانی تیمش از نزدیک باشد اما در فاصله دو سال بعد خودش موفق شد با پیراهن این تیم در لیگ قهرمانان گلزنی کند و جایزه بهترین بازیکن زمین را هم به دست آورد تا رویایش را به بهترین شکل به واقعیت تبدیل کرده باشد.

دیدگاه‌ها