کد خبر : 1986907 | 23 آذر 1402 ساعت 17:09 | 44K بازدید | 148 دیدگاه

دستور کار مورایس: حمله و حمله

سپاهان 3 - فولاد 1: زیبا، تهاجمی و تماشایی

طلایی‌پوشان موفق شدند با نمایشی هجومی و زدن سه گل از سد فولاد عبور کنند و موقتا صدرنشین شوند.

سپاهان 3 - فولاد 1: زیبا، تهاجمی و تماشایی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان پس از دو برد متوالی و پُر گل امروز هم در دیدار خانگی مقابل فولاد خوزستان نمایش خوبی ارائه داد و توانست با گل‌های فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو و کاوه رضایی در مقابل تک گل عادل ارغند به پیروزی مهمی در بازی معوقه هفته پنجم دست پیدا کند و موقتا در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد و شاگردان مارتینز هم که به‌خاطر اخراج علی شجاعی در نیمه دوم کار سختی داشتند، پس از متوقف کردن استقلال در بازی هفته قبل، امروز نتوانستند امتیاز بگیرند.


گزارش لحظه به لحظه "ورزش سه" از دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد را در همین صفحه دنبال کنید:

ویدئو: 319406

کرنومتر تقویم معوقه هفته پنجم لیگ برتر؛ پنج‌شنبه: 1402/09/23 ؛ ساعت: 15
پاس گل استادیوم: نقش جهان اصفهان
سوت سوت داور: رضا عادل/ کمک‌ها: فرهاد فرهادپور، اسماعیل احمدی؛ داور چهارم: مهرداد خسروی/ ناظر داوری: سعید بطحایی


سپاهان سپاهان اصفهان
پیام نیازمند، محمد قربانی، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، بریان دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده ('۶۴-کاوه رضایی)، رضا شکاری ('۳2-آریا یوسفی)، رضا اسدی (۶۴- جواد حسین‌نژاد) و شهریار مغانلو ('۸۰-عیسی آل‌کثیر).
سرمربی: ژوزه مورایس

1966548

فولادفولاد خوزستان
کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون، شاهین توکلی، سینا مریدی ('۸۶- سینا شاه عباسی)، محمد خادمی، عادل ارغند (۷۷-مجتبی نجاریان)، محمد عسکری، علی شجاعی، ساسان انصاری ('۸۶-محمد آبشک)، محمد علی‌نژاد ('۷۷-ابوالفضل موردی).
سرمربی: ایگناسیو مارتینز


توپ گلشرح گل:

سپاهان یک-فولاد صفر (فرشاد احمدزاده دقیقه ۶): همکاری بازیکنان سپاهان در دقیقه ششم توسط رامین رضاییان توپ در پشت محوطه جریمه به فرشاد احمدزاده رسید و این بازیکن دروازه کنت را باز کرد.

ویدئو: 319385

سپاهان دو - فولاد صفر (شهریار مغانلو دقیقه 13): روی یک بازی‌سازی از عقب زمین، رامین رضاییان به خوبی شهریار مغانلو را در نزدیکی محوطه پیدا کند و این بازیکن با حرکت از میان دو مدافع، دروازه کنت را برای دومین‌بار باز کرد.

ویدئو: 319386

سپاهان دو - فولاد یک (عادل ارغند - دقیقه ۳۰): روی اشتباه مدافعان سپاهان، بازیکنان فولاد موفق به نفوذ شدند و در نهایت عادل ارغند دروازه نیازمند را باز کرد.

ویدئو: 319389

سپاهان سه - فولاد یک (کاوه رضایی ۶۷): اشتباه فاحش بازیکنان فولاد در امر دفاع، توپ را مقابل پای رضایی کاشت تا این بازیکن به سادگی دروازه کنت را برای سومین‌بار باز کند.

ویدئو: 319402

کارت زرد اخطار
محمد کریمی ('۳۲)، هادی محمدی ('۴۸)، رضا اسدی (۵۷)، فرشاد احمدزاده (۶۲)، عیسی آل‌کثیر (۴+۹۰)

کارت زرد اخطار
ساسان انصاری ('۶۶) 


کارت قرمز اخراج:
علی شجاعی ('۷۳)


کرنومتردقایق حساس:
 
دقیقه ۴: حرکت خوب رضا شکاری از سمت چپ با ارسال فوق‌العاده این بازیکن همراه شد اما ضربه سر فرشاد احمدزاده خطری بر روی دروازه فولاد ایجاد نکرد.
دقیقه ۱۵: دابو از آشفتگی و غفلت مدافعان استفاده کرد و ارسال دقیق رامین رضاییان باعث شد این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما ضربه او از کنار دروازه گذر کرد.
دقیقه ۲۵: باز هم بازیکنان سپاهان به راحتی توپ را به محوطه جریمه فولاد رساندند که این‌بار ضربه شکاری با برخورد به کولیبالی به بیرون رفت.
دقیقه ۴۰: فضایی که در اختیار دابو قرار گرفت، باعث شد این بازیکن به راحتی از کانال کناری آریا یوسفی را تغذیه کند و ارسال این بازیکن به رامین رضاییان رسید که با کم دقتی از گلزنی در این بازی ناکام ماند.
دقیقه ۴۶: رامین رضاییان از سمت چپ در شروع نیمه دوم با استفاده از سرعت بالای خود نفوذ کرد اما ضربه او با سیو زیبای کنت همراه شد.
دقیقه ۵۰: در شلوغی محوطه جریمه و بازی بدون توپ شهریار مغانلو، توپ به رامین رضاییان رسید اما با فشار علی‌نژاد نقش بر زمین شد اما خبری از اعلام پنالتی نبود.
دقیقه ۵۲: باز هم خط دفاعی فولاد روزنه‌ای برای نفوذ زرد پوشان بود اما در نهایت عدم هماهنگی فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان یک موقعیت ایده‌آل را از سپاهانی‌ها گرفتند.
دقیقه ۵۷: علی شجاعی از سمت راست موفق شد به محوطه جریمه برسد اما با پوشش مدافعان سپاهان این موقعیت رفع شد.
دقیقه ۹۰+۴: رامین رضاییان که در تلاش بود دروازه فولاد را باز کند، ضربه‌اش پس از برخورد به تیرک توسط کنت مهار شد.


بولت سپاهانبهترین بازیکن:

شهریار مغانلو در بازگشت به ترکیب سپاهان درخشان کار کرد و توانست یک گل زیبا به ثمر رساند و روی یک گل دیگر هم تاثیرگذاری داشته باشد. او مثل همیشه مهره موثر خط هجومی طلایی‌پوشان بود و بازی خوب او بازهم با گل همراه بود.

بولت سپاهاناتفاق ویژه:

سپاهان با برد مقابل فولاد و با وجود کسر چهار امتیاز دوباره به صدر جدول بازگشت و اگر استقلال در دربی شکست بخورد، صدرنشین می‌ماند.

دیدگاه‌ها