کد خبر : 1987076 | 24 آذر 1402 ساعت 01:14 | 45.9K بازدید | 28 دیدگاه

امیدوارم دوباره با مسی هم‌بازی شوم

سوارز: جدایی نیمار از MSN همه چیز را خراب کرد

لوییز سوارز در گفت‌وگوی جدیدش با گفتن خاطره‌ای از نوع تشکیل مثلث MSN، ابراز امیدواری کرد که دوباره با لیونل مسی هم‌تیمی شود.

سوارز: جدایی نیمار از MSN همه چیز را خراب کرد

به گزارش "ورزش سه"، چند ماهی از پیوستن لیونل مسی به اینتر میامی می‌گذرد‌. مدتی پس از رفتن او به آمریکا، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس نیز در میامی به او پیوستند ‌و دوباره با یکدیگر هم‌تیمی شدند.

حالا اینتر میامی به دنبال جذب یک ستاره دیگر است که سابقه بازی در بارسلونا همراه لیونل مسی را دارد: لوییز سوارز. عضوی از مثلث معروف ام‌اس‌ان. او از گرمیو خداحافظی کرده است و قصد دارد فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد. در جدیدترین مصاحبه، این مهاجم در مورد موضوعاتی از جمله پیوستن دوباره به لیونل مسی صحبت کرده است.

1966875

او درباره رفتن به اینتر میامی گفت: «در حال حاضر تنها چیزی که می‌خواهم استراحت است. با وکیل و ایجنتم صحبت کردیم و قرار شد که هفته آینده دوباره مذاکره کنیم. همچنان چیز جدیدی اتفاق نیفتاده است. من حتی با لئو هم صحبت نکرده‌ام. تا چند روز آینده خبرهایی خواهد آمد. امیدوارم که این امکان پیش بیاید و با مسی هم‌تیمی شوم.»

1966874

او درباره نحوه تشکیل مثلت MSN افزود: «من و مسی به همراه نیمار ارتباط بسیار خوبی با همدیگر داشتیم. نقطه شروع مثلت در زمین از بازی در آژاکس بود. انریکه از مسی خواسته بود به عنوان ۹ کاذب بازی کند و من و نیمار در دو طرف او باشیم. در جریان بازی مسی از پستش راحت نبود و به من اشاره کرد و گفت به پست مهاجم نوک بروم. سپس مسی در سمت راست قرار گرفت و نیمار در چپ ماند. آنجا بود که انریکه دید ما با این شکل ترکیب احساس راحتی می‌کنیم و در بازی‌های بعدی نیز ترکیب خط حمله را این گونه چید. وقتی نیمار بارسلونا را ترک کرد این مثلت از هم پاشید. ما آن زمان در آمریکا بودیم و به او گفتیم که کارش اشتباه بوده است. اگر او شانسی برای بهترین شدن در جهان داشت، در کنار لئو این اتفاق می‌افتاد. او این تصمیم را گرفت و برای ما قابل احترام بود. جدایی او را پذیرفتیم اما آرزو می‌کردم که کاش نمی‌رفت.»

دیدگاه‌ها