کد خبر : 1987155 | 24 آذر 1402 ساعت 14:33 | 6.1K بازدید | 7 دیدگاه

داستان تکراری: مورینیو برای توهین به داور جریمه شد!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به دلیل توهین علیه داور مسابقه سری آ مقابل ساسولو هزار یورو جریمه شد.

داستان تکراری: مورینیو برای توهین به داور جریمه شد!

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو بعد از بازی دو هفته پیشش مقابل ساسولو، که در نهایت با پیروزی 2-1 رم همراه شد، در مورد سلامت روان داور اظهاراتی کنایه آمیز را به زبان آورده بود. او گفته بود که داور در شرایط عقلی مناسبی برای قضاوت بازی‌های سری آ نیست. صبح امروز فدراسیون فوتبال ایتالیا با بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که در مورد جریمه مورینیو پس از اظهاراتش علیه داور مسابقه رم و ساسولو، متئو مارسنارو، تصمیم‌گیری کرده است.

مورینیو قبل‌تر دفاعیه خود را در این رابطه فرستاده بود اما انتظار می‌رفت که او یک‌بار دیگر به دلیل توهین به داوران جریمه شود.

1967022

فدراسیون ایتالیا برای باشگاه رم و مورینیو، هر کدام به‌صورت جداگانه 20 هزار یورو جریمه را تایید کرده است. باشگاه به دلیل "مسئولیت در مدیریت کادر فنی" جریمه شده است. این فدراسیون همچنین اعلام کرده است که وجوه نقدی حاصل از جریمه مورینیو و رم به یک سازمان مردم نهاد خیریه ایتالیایی که تحقیقات علمی برای درمان سرطان خون، لنفوم و میلوما و کمک مالی به بیماران و خانواده‌هایشان را تامین مالی می‌کند، اهدا خواهد شد.

بازی بعدی رم در سری آ روز یکشنبه برابر بولونیا در ورزشگاه دال آرا است. هر دوی این تیم‌ها 25 امتیازی هستند و برای رده چهارم جدول سری آ رقابت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها