کد خبر : 1987212 | 24 آذر 1402 ساعت 20:28 | 9.7K بازدید | 4 دیدگاه

معرفی 11 ستاره الاتحاد بدون حمدالله!

مارسلو گایاردو نفرات اصلی الاتحاد در دیدار مقابل الاهلی مصر را مشخص کرد.

معرفی 11 ستاره الاتحاد بدون حمدالله!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که در دیدار افتتاحیه جام باشگاه‌های جهان موفق به کسب پیروزی سه بر صفر مقابل اوکلند سیتی نیوزلند شد و به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها راه پیدا کرد، امشب در دیداری حساس به مصاف قهرمان باشگاه‌های آفریقا خواهد رفت.

عبدالله المعیوف، احمد حجازی، حسن کادش، مهند الشنقیطی، زکریا هوساوی، فابینیو، انگولو کانته، فیصل الغامدی، رومارینیو، ایگور کورونادو و کریم بنزما بازیکنانی هستند که در ترکیب اولیه الاتحاد عربستان مقابل الاهلی مصر قرار گرفته‌اند و مارسلو گایاردو امیدوار است با درخشش این 11 ستاره تیمش بتوانند به برتری دست پیدا کنند.

تنها تغییر تیم الاتحاد عربستان در مسابقه امشب مقابل الاهلی مصر نسبت به دیدار اخیرش برابر اوکلند سیتی نیوزلند در خط دروازه اتفاق افتاده که مارسلو گروهه از جمع 11 نفر اصلی خارج شده و عبدالله المعیوف به ترکیب رسیده و دیوگو ژوتا هم مثل بازی قبل نیمکت نشین است.

1967148

عبدالرزاق حمدالله، ستاره مراکشی الاتحاد که در مسابقه قبل مقابل اوکلند سیتی به دلیل آسیب دیدگی دور از فهرست تیمش بود، امشب به لیست بازی با الاهلی مصر رسیده ولی روی نیمکت قرار گرفته است.

گفتنی است، دیدار تیم‌های الاتحاد عربستان و الاهلی مصر در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های جهان از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه ملک عبدالله جده آغاز می‌شود و دو تیم سعی در کسب پیروزی و رقابت با فلومیننزه برزیل در نیمه نهایی دارند.

دیدگاه‌ها