کد خبر : 1987288 | 25 آذر 1402 ساعت 09:57 | 48.2K بازدید | 37 دیدگاه

پایان دوران افسانه‌ای: قرارداد ستاره رئال تمدید نمی‌شود

باشگاه رئال مادرید به لوکا مودریچ، ستاره کروات، اطلاع داده که تصمیمی برای تمدید قراردادش ندارد.

پایان دوران افسانه‌ای: قرارداد ستاره رئال تمدید نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ که در سال 2018 موفق شد جایزه توپ طلا را هم به‌خاطر عملکرد درخشانش با رئال در لیگ قهرمانان و کسب عنوان نایب قهرمانی با تیم ملی کرواسی در جام جهانی به دست آورد یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید بوده است. 

او در طول بیش از یک دهه حضورش در این تیم به ستاره بی چون و چرای آنها تبدیل شد که نقش مهمی را در موفقیت‌های این تیم و خصوصا در چندین قهرمانی‌ای که آنها در چند سال اخیر در لیگ قهرمانان کسب کردند ایفا کند. 

قرارداد این بازیکن در پایان فصل گذشته به اتمام می‌رسید اما دو طرف با توافقی که انجام دادند، این قرارداد را به مدت یک سال دیگر تمدید کردند اما حالا به نظر می‌رسد که دیگر دوران افسانه‌ای حضور او در سانتیاگو برنابئو به پایان رسیده است. 

1946393

روزنامه اسپورت خبر داده که مدیران این باشگاه به این ستاره کروات اطلاع داده‌اند که خبری از تمدید قرارداد با او نخواهد بود و به این ترتیب، او اجازه دارد که رئال مادرید را در تابستان سال آینده و پس از پایان این فصل ترک کند. 

در طول این فصل هم شایعاتی درباره ناراحتی مودریچ از تصمیمات کارلو آنچلوتی و نیمکت‌نشین کردن او به گوش می‌رسید و از همان زمان گفته شده بود که چند باشگاه آمریکایی و عربستانی به دنبال جذبش هستند اما باید دید که انتخاب نهایی لوکیتا چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها